Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید سوریان  در مورد برگزاری لیگ کشتی اظهار داشت: برای فدراسیون کشتی بسیار مهم بود که چرخ کشتی به گردش درآید و به دلیل لغو شدن بازی های المپیک 2020 توکیو در سال جاری، اولین برنامه و هدف ما برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی بود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه لیگ کشتی بعنوان یک منبع درآمد برای کشتی گیران و مربیان محسوب می شود، با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، با ارائه پروتکل های بهداشتی، مجوز برگزاری این مسابقات را از معاونت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفتیم تا به نوعی بار دیگر رونق به کشتی باز گردد و کشتی گیران مطرح  بتوانند تمرینات خود را برگزار و رقابت های رو در رو و جدی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نایب رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: البته از تمامی تیم ها می خواهیم که موارد ایمنی و پروتکل های بهداشتی از جمله قرنطینه و انجام تست های لازم را در دستور کار قرار دهند و کاملا این موارد را رعایت کنند تا خدای نکرده سلامتی کشتی گیران که از اولویت های اصلی ما محسوب می شود به خطر نیافتد.
دارنده مدال طلای المپیک و شش مدال طلای جهان تصریح کرد: کادر های فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی این مسابقات را زیر نظر خواهند گرفت و عملکرد کشتی گیران برای آن ها و فدراسیون در این رقابت ها مهم است.


سوریان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی  اظهار داشت: پس از برگزاری دور رفت رقابت های لیگ برتر کشتی، جلسه ای را با کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهیم کرد تا در صورت برگزار شدن رقابت های جهانی بزرگسالان جهان در سال 2020 در آذرماه تصمیم گیری های لازم را در این خصوص انجام دهیم و اگر هم این رقابت ها برگزار نشد، دور برگشت و مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ انجام خواهد شد و پس از آن بار دیگر جلسه ای با کادرهای فنی خواهیم داشت تا در مورد برگزاری اردوهای هدفمند به جهت حضور در رقابت های گزینشی المپیک و کسب سهمیه برنامه ریزی لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی عملکرد لیگ برتر وزارت بهداشت حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی کشتی گیران رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج

مسابقات انتخابی تیم ملی دارت بانوان و آقایان کشور به مدت دو روز در شهر سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت در دو بخش بانوان و آقایان کشور تحت عنوان «جام برترین‌ها» به مدت دو روز به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

۲۰ بازیکن برتر کشور در دو بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز برای پوشیدن پیراهن تیم ملی دارت کشورمان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مهرداد سیفی، ابوالفضل زارع، حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، ابراهیم قاسمی، مرتضی دستجردی، حمید عمرانی، محمد قلی شهروی، امیرعلی یزدان‌پرست و امیرمحمد عسگری ۱۰ بازیکن برتر بخش آقایان هستند که رقابت‌های خود را برای مشخص شدن نفرات اصلی تیم ملی دارت کشور برگزار می‌کنند.

در بخش بانوان نیز ماهور رجبی، زینب زارع، الهام نیکخواه، سحر نوچیان، شهلا رواجی، مریم احمدی، محبوبه زارعی، فاطمه صادقی، انیس سال افزون و ستایش بهدار اصل ۱۰ بازیکن برتر حاضر در این مسابقات هستند.

حمید عمرانی و ابراهیم قاسمی دو نماینده استان کردستان در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارند و پیکارهای خود را برای پوشیدن به پیراهن تیم ملی برگزار خواهند کرد.

این مسابقات طی روزهای سی‌ام و سی‌ویکم فروردین سال جاری در سالن خانه دارت شهر سنندج برگزار خواهد شد.

کد خبر 743976

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیران ایران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا قرقیزستان
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • کشتی گیران کشورمان فردا به مصاف رقبای خود می روند
  • آزادکاران سال جاری عملکرد بهتری داشتند
  • دومین کارگاه آموزشی مربیان پایه کشتی برگزار شد
  • آزادکاران امسال عملکرد بهتری داشتند
  • در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون
  • عملکرد تیم‌های ملی کبدی در هانگژو قابل دفاع نبود
  • برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی دارت کشور در سنندج