Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:11:45 GMT

برترین فیلم های دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۸۷۴۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 32 MB

کد خبر 5029933 فاطمه سادات هاشمی لله لو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی دفاع مقدس جنگ تحمیلی هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس جنگ ویروس کرونا ایران دفاع مقدس جنگ تحمیلی فوتبال حسن روحانی ایالات متحده امریکا آتش سوزی شیوع کرونا چهل سالگی دفاع مقدس مقام معظم رهبری گرانی ورزش اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: دبیرخانه این جشنواره در ۲ بخش عمومی و دانش آموزی با موضوعات فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت اثر می‌پذیرد.

کمال مظفری افزود: متقاضیان می‌توانند در چهار محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ و موشن گرافی و پویانمایی و انیمیشن آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

او تصریح کرد: هدف از برگزاری جشنواره شناخت استعداد‌هایی است که در این زمینه فعال هستند و آثاری به صورت فاخر تولید کردند و نیز ایجاد یک جریان‌سازی فرهنگی در بین این قشر تا تولیداتی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت تهیه شود.

دبیر ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان گفت: در بخش عمومی نیز افراد و ظرفیت‌های استان شناسایی می‌شود و تهیه یک بانک اطلاعاتی جامع در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

کمال مظفری افزود: با بیان اینکه ضریب انتشار و میزان مشاهده محتوا از معیار‌های اصلی ارزیابی و مورد توجه ویژه داوران خواهد بود افزود: این جشنواره در دوره‌های گذشته به صورت کشوری برگزار شده بود و برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.

او، آخرین مهلت ارسال آثار را ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی استان همدان می‌توانند آثار خود را به آیدی ۶ DEFAMAJAZi @ در پیام‌رسان‌های مختلف ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • موج نوی سینمای دفاع مقدس