Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاعر سانی ریاست جمهوری،‌در پیام تسلیت رییس جمهوری آمده است: درگذشت ام‌الشهداء مرحومه خانم اعتدال‌پور دهکردی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمدعلی، جمشید و علی‌اصغر اعتدال‌پور از دلیرمردان دوران دفاع مقدس، موجب تألم خاطر شد.

رییس جمهوری افزود: بی‌شک یاد و نام پرفیض چنین شیرزنان فداکار و صبوری که با ایمان راسخ به آموزه‌های دینی، دلاوران خود را تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب کردند، در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی مانده و الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام تسلیت رییس جمهوری آمده است: اینجانب این مصیبت را به مردم استان چهارمحال و بختیاری و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفرکرده، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

برچسب‌ها دفاع مقدس چهارمحال وبختیاری حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس چهارمحال وبختیاری حسن روحانی دفاع مقدس چهارمحال وبختیاری حسن روحانی اخبار کنکور رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی

به گزارش قدس آنلاین،‌ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی. رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • رئیس جمهور درگذشت پدر شهیدان دهنوی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تسلیت رییسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی