Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: با توجه به افزایش قیمت کنجاله سویا از ۲۴۱۵ تومان به ۲۶۵۰ تومان در جلسه کارگروه تنظیم بازار تصمیم گیری شد که وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید تخم مرغ، مرغ و شیرخام و ... را پیشنهاد و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید گنندگان نرخ آن‌ها را محاسبه کرده تا تصمیم گیری و ابلاغ شود.

بنابر این گزارش همواره بعد از افزایش قیمت شیرخام به فاصله کمی قیمت انواع لبنیات نیز افزایش می‌باید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مصوب لبنیات نیز در سال جاری یک مرتبه به صورت رسمی افزایش یافته بود؛ با افزایش قیمت رسمی کنجاله زمینه برای افزایش دوباره قیمت شیرخام و به طبع آن لبنیات در سال جاری فراهم شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تنظیم بازار گرانی شیر گرانی تخم مرغ گرانی مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی

تین نیوز

با افزایش انس جهانی به بالای ۲۲۰۰ دلار قیمت طلا و سکه نیز در بازار صعودی شد به طوری که هر قطعه سکه تمام امروز به ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصاد آنلاین، محمد کشتی آرای، فعال بازار طلا و نایب رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت وگو با اقتصاد آنلاین درباره وضعیت بازار طلا در هفته اول فروردین ماه اظهار داشت: تعطیلات بازار تا پایان سیزدهم فروردین ماه است بنابراین در چند روز گذشته معاملات اصلی بازار تعطیل بود.

کشتی آرای افزود: معاملاتی که در چند روز گذشته انجام شده بر اساس داده های موجود بوده است به این ترتیب که قیمت انس جهانی مجددا سیر صعودی داشت و تا محدوده ۲۲۰۰ دلار صعود پیدا کرد قیمت ارز نیز در کانال های تلگرامی افزایش یافت بنابراین این دو عامل باعث شد در تعطیلات معاملات که به صورت غیر رسمی بود قیمت ها افزایش داشته باشد. 
وی با بیان اینکه که بازار اصلی تهران تعطیل است، گفت: قیمت سکه تا ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش داشت قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز تا ۳ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت. تعیین قیمت توسط عوامل بازار نبوده به نظر می رسد بر اساس داده های موجود محاسبه می شده است. 
این فعال بازار طلا افزود: در چند روز آینده نیز بازار تعطیل و معاملات غیر رسمی است بعد از تعطیلات قیمت ها و جهت آن مشخص خواهد شد. 
وی در پیش بینی از آینده بازار طلا نیز اظهار داشت: به نظر می رسد پس از پایان تعطیلات بازار مقداری به تعادل برسد چون قیمت ها و داد و ستدها هیجانی بود. 
کشتی آرای در پایان گفت: امسال متغیرهای بازار زیاد بود؛ همزمانی عید و ماه مبارک رمضان، تقاضای کاذب، افزایش حباب عواملی بود که نمی شد با آنها قیمت را محاسبه کرد بنابراین باید صبر کنیم تا از چهاردهم سمت و سوی بازار مشخص شود.
بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت هر گم طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان شد. قیمت انس جهانی طلا نیز به ۲۲۱۱ دلار رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی
  • منتظر ارزانی خودرو باشیم یا گرانی؟
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • میوه با قیمت مناسب در کهگیلویه توزیع می شود
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات