Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: با توجه به افزایش قیمت کنجاله سویا از ۲۴۱۵ تومان به ۲۶۵۰ تومان در جلسه کارگروه تنظیم بازار تصمیم گیری شد که وزارت جهاد کشاورزی قیمت جدید تخم مرغ، مرغ و شیرخام و ... را پیشنهاد و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید گنندگان نرخ آن‌ها را محاسبه کرده تا تصمیم گیری و ابلاغ شود.

بنابر این گزارش همواره بعد از افزایش قیمت شیرخام به فاصله کمی قیمت انواع لبنیات نیز افزایش می‌باید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت مصوب لبنیات نیز در سال جاری یک مرتبه به صورت رسمی افزایش یافته بود؛ با افزایش قیمت رسمی کنجاله زمینه برای افزایش دوباره قیمت شیرخام و به طبع آن لبنیات در سال جاری فراهم شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تنظیم بازار گرانی شیر گرانی تخم مرغ گرانی مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان تهران توزیع می شود

استاندار تهران با اشاره به توزیع ۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان در راستای تأمین گوشت مورد تقاضا گفت: نیازمند تقویت واردات گوشت به استان برای مرتفع شدن صف ها هستیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری استاندار تهران، در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد تنظیم بازار کشور که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، مابه التفاوت قیمت گوشت تنظیم بازار با دیگر واحدهای فروش گوشت را موجب تشکیل صفوف طولانی در مقابل این غرف دانست و گفت: اگر ۲۰۰تن به میزان سرانه گوشت تنظیم بازار تهران افزوده شود، این صف از بین می رود و قیمت در بازارهای دیگر نیز روند کاهشی به خود می گیرد.

استاندار تهران در ادامه به میزان مصرف مرغ در استان اشاره کرد و افزود: سرانه مصرف مرغ بصورت روزانه ۱۳۵۰تن می باشد که این رقم در مناسبت ها به ۱۶۵۰ تن افزایش می یابد که ۲۵۰تن بصورت روزانه به فروشگاه ها ارسال می‌شود.

فخاری با اشاره به برخی مسائل در توزیع کالاهای تنظیم بازار خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات مبحث حمل و نقل گوشت از کشورهای وارد کننده است که نیازمند تقویت آن برای توزیع سریعتر محصول می باشد. دیگر مسئله مشکلات در بحث کالا برگ است که این باعث طولانی شدن صفوف می شود و باید برخی کالابرگ ها اصلاح شود.

استاندار با بیان این مطلب که فرایند بسته بندی گوشت تا توزیع بین ۱۵ تا ۲۰روز زمان صرف می کند، گفت: در صورتی که این کار به پلتفرم های داخلی سپرده شود، زمان بسته بندی تا تحویل کوتاه شده و این موضوع نیز در کوتاهتر شدن صف ها تاثیر گذار است.

وی در خصوص عدم اجرای طرح افزایش قیمت نان در استان تهران گفت: در حوزه نانوایی ها ، افزایش قیمت مصوب در استانهای دیگر اجرا شده اما عدم اجرای آن در تهران باعث بروز مشکلاتی شده که نیاز است نیازمند تصمیم گیری از مراجع بالادستی است تا به یک قیمت واحد در کشور برسیم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فخاری در پایان خاطرنشان کرد: در بخش توزیع دارو توسط شرکت های مشخص نیز مسائلی وجود دارد که نیازمند تسویه بدهی است. بدهی ها نیز عمدتا مربوط به هزینه های دولتی است که با تسویه آن در آینده به مشکلی برخورد نکنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هیچ‌گونه افزایش قیمت برای گوشت قرمز در استان سمنان نداریم
  • گرانی طلا در راه است؟
  • سرمایه گذارن طلا بخوانند؛ گرانی در راه است؟
  • سرمایه گذارن طلا بخوانند؛ گرانی راه است؟
  • سرمایه گذاران طلا بخوانند ؛ گرانی در راه است؟
  • سرمایه گذارن طلا بخوانند؛گرانی راه است؟
  • هیچگونه افزایش قیمت برای گوشت قرمز در استان نداریم / با هرگونه افزایش قیمت برخورد جدی خواهد شد
  • ۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان تهران توزیع می شود
  • قیمت گوشت قرمز در استان سمنان گران نشده است
  • بازار پررونق خودرو در شب عید/ مردم در گرانی بیشتر تمایل به خرید دارند!