Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@06:57:17 GMT

صعود پرسپولیس در دست خودش است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۸۹۲۳

صعود پرسپولیس در دست خودش است

به گزارش افکارنیوز،

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل قطر اظهار کرد: بازی برابری را شاهد بودیم و هر ۲ تیم موقعیت کمی به هم دادند، اما پرسپولیس اشتباه کوچکی کرد و این موضوع برای این تیم گران تمام شد.

او ادامه داد: شجاع خلیل زاده خوب بازی کرد، اما او یک پنالتی به الدحیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کارشناسان داوری معتقدند که خطای شجاع پنالتی نبود و داور سخت گیرانه قضاوت کرد. تیم پرسپولیس بعد از دریافت گل چند موقعیت داشت، اما مهاجمان فرصت‌ها را با بی دقتی از دست دادند.

تساوی کمترین حق پرسپولیس برابر الدحیل قطر بود

سپهر حیدری بیان کرد: تیم الدحیل بعد از زدن گل چند لایه دفاع و این تیم قطری بازی را مدیریت کرد. به نظرم تساوی کمترین حق پرسپولیس در این بازی بود. بن عطیه بازیکن الدحیل خودش هم باور نمی‌کرد که بخشیده شود، اما‌ ای اف سی اجازه داد این بازیکن برابر پرسپولیس بازی کند.

پرسپولیس شایستگی صعود از گروه را دارد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره کار سخت پرسپولیس برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: صعود پرسپولیس در دست خودش است و اگر بتواند تیم الشارجه را شکست بدهد در آن صورت به مرحله بعد صعود می‌کند. پرسپولیس شایستگی صعود از گروهش را دارد. با وجود به تغییرات در ترکیب پرسپولیس هماهنگی بین بازیکنان این تیم سخت است.

او درباره بازی پایانی پرسپولیس بیان کرد: شک نکنید که پرسپولیس از گروهش صعود می‌کند و هواداران باید صبور باشند. بازیکنان جدید پرسپولیس نیاز به زمان دارند. پرسپولیس با این همه تغییر روند خوبی دارد. عیسی آل کثیر در صورتی که یک مقدار دقت کرده و موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کرد می‌توانست آقای گل لیگ قهرمانان آسیا شود.

حرفه‌ای نبودن باعث ناکامی ما در آسیا شده است

حیدری درباره ناکامی نمایندگان کشورمان در آسیا گفت: همه تیم‌های ما تغییرات در کادر فنی و بازیکنان خود داشته اند. به هر حال بازیکنان جدید برای اینکه کیفیت خود را نشان بدهند به زمان نیاز دارند. بازی‌های آسیایی برای نمایندگان کشورمان در زمان بدی برگزار می شود.

حیدری درباره اینکه کدام‌یک از نمایندگان کشورمان می‌تواند به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، گفت: به نظرم پرسپولیس تنها تیم صعود کننده به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. خلیل زاده با وجود اینکه یک پنالتی به حریف داد، اما بهترین بازیکن در بازی با الدحیل قطر بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده سپهر حیدری پرسپولیس فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا مرحله بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار‌های دور سوم گروه C جام ملت‌ های فوتسال آسیا از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، ژاپن و تاجیکستان مقابل هم به میدان رفتند.

ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

در مسابقه همزمان نیز تقابل تیم‌های کره جنوبی و قرقیزستان با تساوی ۵-۵ پایان یافت.

تاجیکستان و قرقیزستان با این نتایج، پنج امتیازی شدند و به دنبال تساوی در بازی رودررو، بر حسب تفاضل گل با ایستادن در رده‌های اول و دوم گروه، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا مجوز شرکت در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب می‌کنند، سامورایی آبی از شرکت در دوره آتی جام جهانی بازماند.

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن