Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها_ مرجع تقلید شیعیان گفت: خبر درگذشت استاد محقّق حجه الاسلام و المسلمین هاشمی گلپایگانی که از اساتید فاضل حوزه علمیه بودند و عمری را درراه خدمت به مکتب اهل‌بیت(ع) و تربیت شاگردان فاضل سپری کردند، موجب تأثر گردید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در پیامی درگذشت آیت الله سید هاشم هاشمی گلپایگانی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد محقّق حضرت حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج سید هاشم هاشمی گلپایگانی رحمه الله که از بیت علم و تقوا و فضیلت حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج‌آقا سید جمال گلپایگانی و از اساتید فاضل حوزه علمیه بودند و عمری را درراه خدمت به مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام و تربیت شاگردان فاضل سپری نمودند، موجب تأثر گردید.

تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی‌گلپایگانی در قم به روایت تصویرپیکر آیت‌الله هاشمی‌گلپایگانی در حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفتآیت الله هاشمی‌گلپایگانی از اساتید حوزه علمیه دعوت حق را لبیک گفت

این‌جانب این مصیبت را به بیت معظم ایشان مخصوصاً فرزندان و برادران گرامی ایشان همچنین به مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی و فرزند مکرم ایشان تسلیت گفته و علو درجات و رحمت الهی را برای ایشان آرزومندم.

انتهای پیام/452/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله هاشمی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت‌الله اعرافی از مسئولان قضایی خوزستان

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیامی با ابراز تأثر از حادثه‌ سوءقصد به مرحوم حجت‌الاسلام حمزه اکرمی، از سرعت عمل و دقت مسئولان قضایی و امنیتی خوزستان در شناسایی و بازداشت عوامل این جنایت قدردانی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله اعرافی با ابراز تأثر از حادثه‌ سوءقصد به مرحوم حجت‌الاسلام حمزه اکرمی، معاون پژوهش مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) ماهشهر، از سرعت عمل و دقت مسئولان قضایی و امنیتی خوزستان در شناسایی و بازداشت عوامل این جنایت قدردانی کرد.

متن پیام تسلیت آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به مردم و حوزویان استان خوزستان به‌ویژه ماهشهر به این شرح است.

«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ» (بقره/156)

حادثه‌ سوءقصد به مرحوم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمزه اکرمی رحمت‌الله در شهرستان ماهشهر از استان خوزستان که با سنگدلی و خشونت همراه بود، مایه مزید تأثر شد.

زهد، قناعت، مظلومیت، شهادت، ایثار و فداکاری در راه اسلام و مردم سنت دیرین روحانیت و حوزه‌های علمیه وارثی است که از بزرگان دین و حوزه به ارث رسیده است و همچنان در نسل‌های جدید تداوم یافته و خواهد یافت.

ایشان استاد و معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف شهرستان ماهشهر بود که همواره در راه تربیت و تعلیم طلاب علوم دینی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از مشعل‌داران ایمان و هدایت و علم و فضلیت بود که در حادثه‌ای دلخراش و در ماه رحمت الهی به لقاءالله پیوست.

با عرض تسلیت این مصیبت غمبار به خانواده مکرم ایشان، حوزه‌های علمیه و مراکز علمی و دانشگاهی در کشور و استان سرافراز خوزستان به‌ویژه حوزه علمیه صاحب‌الزمان ماهشهر، دوستداران، شاگردان و مردم ولایتمدار و انقلابی ماهشهر، رفعت مقام و تنعم در بارگاه الهی و حشر با اولیاء و شهدا را برای آن فقید سعید و شکیبایی و آرامش و پاداش نیکوی الهی را برای بازماندگان محترم از خداوند منان خواستارم.

در پایان از سرعت عمل و دقت مسئولان قضایی و امنیتی استان خوزستان در برخورد با عوامل این جنایت قدردانی و تشکر دارم و بر تداوم آن تأکید می‌ورزم.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • از سرمایه عظیم جذب زائر در قم استفاده شود
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟
  • دیدار نوروزی شهردار قم با آیت‌الله اعرافی
  • پیام مدیر حوزه های علمیه در پی قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر
  • قدردانی آیت‌الله اعرافی از مسئولان قضایی خوزستان