Web Analytics Made Easy - Statcounter

پسر خاله فرح پهلوی در گفت و گویی اعلام کرد: قراربود صدام بعد از کشتار مردم و فتح خاک ایران آن را به واسطه تیمسار اویسی به خانواده شاهنشاهی تحویل دهد

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته منابع عراقی، اسناد بخشش تجهیزات نظامی خریداری شده ایران به صدام توسط فرح پهلوی در زمان جنگ و همکاری خانواده شاه با رژیم بعث برای کشتار مردم ایران را افشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳۹۹ سه شنبه ۱ مهر | ساعت:10:19 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم جنگ تحمیلی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ با «ترین‌های» دفاع‌ مقدس آشنا شوید فیلم| هدف قیام شنیدنی شد فیلم/ قسمت دوم مجموعه انیمیشن بر مدار جهاد فیلم/قسمت سوم مجموعه انیمیشن بر مدار جهاد فیلم/قسمت اول مجموعه انیمیشن بر مدار جهاد صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «مجله هنری بوم» مجله‌ای تصویری است که شخصیتی سفر شهری دارد، و به سراغ رخداد‌ها و آثار هنری جدید شهر می‌رود. در هر قسمت از این برنامه «حامد مهربانی»، به محل رویداد هنری رفته، و در آنجا گفت و گویی شنیدنی با هنرمندان و دست اندرکاران آن دارد.

پوشش مراسم معرفی انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی، حضور در رویداد چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنر‌های معاصر و گفتگوی «حامد مهربانی» با «ابوذر ونکی» خالق این اثر و همچنین نمایشگاه عکس «بازگشت» و دیدار و گفتگو با «سید احسان باقری» (عکاس) از جمله آیتم‌های متنوع این قسمت از «مجله هنری بوم» است.

«مجله هنری بوم» با اجرای حامد مهربانی، تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و احمدرضا زارعی، کارگردانی کیانوش الطافی، سردبیری محسن صفایی فرد و به همت گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو در مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تهیه و تولید و از ۲۹ فروردین ماه هر چهارشنبه حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • بازگشت واحد ۴ بخار نیروگاه نکا به مدار تولید
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک برطرف شد
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد