Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:35:02 GMT

بارش ۲۵۰ میلی متری باران در تالش طی ۲۴ ساعت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۰۵۰

بارش ۲۵۰ میلی متری باران در تالش طی ۲۴ ساعت

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از ثبت بارش ۲۵۰ میلی متری باران طی ۲۴ ساعت در شهرستان تالش خبر داد و گفت: در حال حاضر حجم آب در رودخانه‌های غرب گیلان از حالت سیلابی خارج شده و فروکش کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، وحید خرّمی، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در حاشیه بازدید از رودخانه‌ها پس از بارش‌های اخیر در شهرستان تالش، اظهار کرد: از عصر 29 شهریور تا صبح روز سی‌ام شهریور شاهد بیشترین بارش‌ها در مناطق غربی گیلان بودیم که با شدت گرفتن بارش‌ها و جاری شدن سیلاب در غرب استان بویژه در شهرستان تالش خساراتی را به بار آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر حجم آب در رودخانه‌های غرب گیلان از حالت سیلابی کاهش پیدا کرده و در حال فروکش کردن است.

خرمی با اشاره به میانگین بارش‌ها، گفت: میانگین بارش‌ها طی 24 ساعت در استان حدود 31 میلی متر را نشان می دهد و این در حالی است که در غرب گیلان ایستگاه ماشین خانه کرگانرود، بارش 250 میلی‌متری ثبت شده است.

وی افزود: ایستگاه باران سنجی خرجگیل تالش با 155 میلی متر حدود 12 درصد متوسط در بلند مدت و ایستگاه لمیرتالش با 93میلی متر حدود 6 درصد در بلند مدت پس از ایستگاه ماشین خانه کرگانرود بیشترین میزان بارندگی های اخیر را داشته‌اند.

مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان در پایان تاکید کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم که به هشدار‌های هواشناسی توجه داشته و در صورت طغیانی و سیلابی شدن رودخانه‌ها از هرگونه ورود به بستر و استقرار در حاشیه و حریم رودخانه‌ها اکیداً خودداری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت مدیریت منابع آب شرکت مدیریت منابع آب آب منطقه ای گیلان رودخانه ها مدیر عامل بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف و باران در راهِ استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص عبور موج ناپایدار بارشی بر روی استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
این سامانه از بعدظهر امروز تا اوایل وقت فردا جمعه بر روی استان فعال است که موجب اختلال در تردد؛ لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی به سبب بارش پراکنده باران وبرف، مه آلودگی و کاهش دید، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و تنش دمایی در سالن‌های دامداری‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها می‌شود.
این سامانه همه‌ی مناطق استان شامل بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، دهاقان، دهق، برخوار، لنجان، سمیرم، شهرضا، فریدونشهر، گلپایگان، مبارکه، شاهین شهر، میمه ورزنه را تحت ثاثیر قرار می‌دهد.
اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، اتراق نکردن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جلوگیری از چرای دام‌ها در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی کانال و آب رو‌ها، کنترل دمای گلخانه و باغات نیز توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • بارش‌های سال آبی جاری آذربایجان‌غربی؛ ۱۸ درصد بیشتر از بلندمدت
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند
  • چهار سد در کردستان طی دو ماه اخیر سرریز شدند
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در فارس
  • باران در کوهرنگ و سیلاب در چهارمحال و بختیاری+تصاویر
  • کاهش ۱۱۵ میلی متری باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان با ۱۷۴ میلی متر باران رکورددار میزان بارش‌ها
  • شهرک گلستان شیراز صدرنشین بارندگی در استان فارس