Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کاظمی روز سه شنبه در مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان البرز اظهار داشت: امروز جامعه برای دفاع از انقلاب و آرمان های انقلاب به ویژگی دانش آموزان نیازمند است.

وی افزود: تکریم و تجلیل ۴۰ هزار معلم و دانش آموز و ۱۴۰ هزار بسیجی و شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی در راستای ترویج فرهنگ شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور و شمیم نور به منظور ترویج فرهنگ ایثار در آموزش و پرورش پیگیری می شود تا راه شهدا ادامه یابد.

ادامه دارد...

برچسب‌ها بازگشایی مدارس ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازگشایی مدارس ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش بازگشایی مدارس ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش، فرمانده انتظامی لرستان با جانبازان بالای ۳۵ درصد انتظامی استان دیدار کرد.
 سردار یحیی الهی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء و ایثارگران نظام مقدس جمهوری اسلامی، بخصوص شهید عزیز اخیر نیروی انتظامی شهید مجتبی نعمت پورگفت: دیدار با جانبازان ادای دین به ارزش‌ها و شعائر والای انقلاب است و باید فداکاری‌ها و ایثارگری‌های آنان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه تبیین و تشریح شود.
سردار یحیی الهی جانبازان و ایثارگران را میراث داران انقلاب اسلامی و شهداء دانست و افزود: از منظر قرآن، ائمه معصومین (ع) و امامین انقلاب اسلامی، شما جانبازان حق زیادی به گردن ما دارید و انشالله که شرمنده شما نشویم و بتوانیم جزء ناچیزی از این دین را اداء کنیم.
سردارالهی خاطرنشان کرد: جانبازان مظهر گذشت و نمونه‌های برجسته از ایثار و فداکاری هستند که سلامت جسم خود را در راه انقلاب صرف کردند و امروز رنج ها، درد‌ها و ناراحتی‌های خود را با صبر و بردباری تحمل می‌کنند.
فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: جانبازان سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت و آرامش جامعه هستند و ما همیشه قدر دان شما هستیم و خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه