Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادمین اینستاگرام جنسیت: آقا، خانم تمام وقت وظایف : ادمین و پشتیبانی صفحه اینستاگرام و صفحات اجتماعی توانایی ها : ساخت فیلم، انیمیشن، عکس تسلط به تولید محتوای اینستاگرام تسلط به نحوه افزایش فالوور کاملا واقعی خلاقیت، سرعت، دقت و نظم در عملکرد داشتن اطلاعات کافی در مورد تبلیغات در صفحات اینستاگرام نحوه ورود به اکسپلورر اینستاگرام اطلاعات کافی در مورد بازدید، لایک و کامنت از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن: 02188866609 ایمیل: office@iran-tech.com پربیننده ترین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی سال ۹۹ تمدید شد استخدام اپراتور و برنامه نویس CNC در تهران استخدام حراست در یک شرکت معتبر استخدام مهندس الکترونیک در تهران استخدام کارشناس برق و الکترونیک در شرکت مهندسی آریانام در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند

 جدیدترین پرونده در دست بررسی توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مربوط به فردی است که با ایجاد یک پیج در اینستاگرام با عنوان مادر، اقدام به جلب نظر زنان تحت عنوان کمک به موسسات خیریه از آنها اخاذی می‌کرده است.

به گزارش ایرنا، جامعه هدف در این پرونده که توسط ماموران آگاهی تهران کشف شد، زنانی بودند که تحت تاثیر یک صفحه اینستاگرامی کمک مالی برای امور خیریه و انجام نذورات خیرات می‌کردند غافل از اینکه خود طعمه اخاذی بزرگتری شده‌اند.

یکی از این زنان که خود طعمه این اخاذی کثیف است، در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این مرد شیاد صفحه‌ای به نام مادر در اینستاگرام ایجاد کرد و از زنانی که بطور معمول بالای ۶۰ سال سن داشتند می‌خواست که وارد پیج شوند و به بهانه نذورات و خیرات برای مادران و پدران آسمانی مبالغی را پرداخت کنند؛ زنان نیز احساساتی شده و کمک مالی می‌کردند.

او ادامه داد: پس از مدتی این مرد با افرادی که به نیت خیر کمک می‌کردند تماس می‌گرفت و می‌گفت که خیریه مراسم قدردانی برای آنها ترتیب داده است؛ مرد شیاد با این زنان قرار گذاشته و آنها را با ون به جاده‌های خاکی جنوب تهران و اطراف بهشت زهرا (س) می‌برد و در آنجا این زنان را مورد ضرب و شتم قرار داده و بیهوش می‌کرد.

به گفته این زن، این افراد که مورد ضرب و شتم مرد شیاد قرار می‌گرفتند، هنگامی که به هوش می‌آمدند با این جمله مواجه می‌شدند که عکس شما را گرفته‌ام و اگر اعتراضی داشته باشید تصویرتان را در اینستاگرام پخش می‌کنم.

او می‌افزاید: او سپس اقدام به درخواست وجه نقد و اخاذی از زنان به صورت مداوم می‌کرد و زن‌هایی که به دام این مرد شیاد افتاده بودند، به دلیل ترس و اضطراب ناشی از حفظ آبروی خود مجبور به پرداخت وجه نقدی روزانه به او می‌شدند.

دیگر خانمی که مورد اخاذی قرار گرفته هم به خبرنگار ایرنا می‌گوید: ما را مجبور می‌کرد که در فلان تاریخ در مکانی خاص حضور داشته باشیم و مبلغ روزانه را به صورت نقد به او بدهیم؛ بطور میانگین هفته‌ای پنج میلیون تومان از هر زن به صورت نقدی اخاذی شده و این ماجرا تقریبا ۲ سال طول کشید.

او می‌گوید: این فرد را ما می‌دیدم اما ۲ زن دیگر به نام‌های مستعار زهرا و ندا هم به این فرد کمک می‌کردند و مدعی بودند که احضار روح می‌کنند و شما فلان مقدار طلا دارید و باید آن را به ما بدهید تا عکس‌تان در شبکه‌های مجازی منتشر نشود.

این شهروند افزود: شگرد این فرد، ایجاد رعب و وحشت بود و گروه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان اخلاقی تشکیل می‌داد اما دقیقا بر عکس آن اعمال و موارد منافی اخلاق انجام می‌داد.

به گفته این زن، طلا و جواهرات و هر چیزی که یک زن به عنوان اموال مادی داشت را طلب می‌کرد و می‌گرفت.

او این را هم گفت که این مرد شیاد زنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد و حتی به یک زن که سابقه سکته مغزی داشت هم رحم نکرد و از پشت به سر او ضربه زد و بیهوشش کرد.

این زن که علاقه‌ای به افشای نامش ندارد، ادامه داد: پول‌هایی که از ما می‌گرفت را برای خانواده‌اش خرج می‌کرد و حتی به سفرهای مختلف می‌رفت و می‌گفت با پولت رفتم مشهد؛ البته همسرش هم همدستش بود.

او یادآوری می کند: ما را مجاب به پخش مشروبات الکی و مواد مخدر هم می‌کرد؛ از سوی دیگر لیستی از زنان متاهل‌ها و نوه‌دارها و اموال‌شان تهیه کرده بود.

همه دروغ می‌گویند جز من!

متهم مردی ۴۳ ساله است که منکر تمام این قضایا شد و به خبرنگار ایرنا گفت: من اخاذی نکرده‌ام؛ من فقط پیج اینستاگرامی عزاداری برای پدران و مادران داشتم.

او افزود: همه این حرف‌ها دروغ است و شاکی‌ها دروغ می‌گویند.

متهم اضافه کرد: از وقتی پدرم فوت کرد یعنی پنج سال پیش این پیج را در اینستاگرام زدم و دلنوشته‌های خودم را می‌نوشتم و اصلا پولی از کسی بابت انتشار مطالب نمی‌گرفتم.

پلیس: در حال شناسایی دیگر اعضای باند هستیم

افسر پرونده اما با اشاره به اینکه تمامی شواهد و قرائن نشان از شیاد بودن این متهم دارد، گفت: پنج نفر از این مرد تاکنون شکایت کرده‌اند.

او ادامه می‌دهد: بقیه هم شاکیان هم به مرور شکایت خود را ثبت خواهند کرد البته پرینت حساب‌ها کاملا مشخص است.

مامور آگاهی تهران بزرگ یادآوری می‌کند: دستگاه پوز و دیگر موارد هم کاملا مشخص و ضمیمه پرونده شده است.

او اضافه کرد: این فرد سرکرده باند است و قطعا همدست دارد که در حال شناسایی آنها هستیم ضمن اینکه این پرونده سوژه‌های دیگری هم دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس