Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: در خصوص برگزاری لیگ کیوروگی همچنان نگرانی وجود دارد اما لیگ پومسه نهایتا ۲۰ روز تا یک ماه آینده برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

محسن تمجید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص ثبت‌نام مسابقات لیگ پومسه اظهار داشت: ثبت‌نهایی انجام شده و منتظر دریافت مجوز برای برگزاری مسابقات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود وضعیت نامطلوب و نگرانی بابت مشکل کرونا، استقبال قابل قبول بوده است، هر چند که مانند سالیان گذشته نیز نبوده است. قطعا مجوز مسابقات پومسه را به زودی دریافت خواهیم کرد، چرا که مسابقات به صورت انفرادی است و زد و خوردی در آن وجود ندارد، ضمن اینکه در تلاش هستیم مجوز  لیگ کیوروگی را نیز نهایتا با دریافت تست PCR دریافت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به قطعی نشدن مجوز برگزاری مسابقات پومسه، بهتر نبود ثبت‌نام‌ها رایگان انجام می‌شد، گفت: سیستم ثبت‌نام مسابقات پومسه اینگونه است که نفر به نفر باید ثبت‌نام صورت بگیرد. با وجود اینکه شاید این نفرات اعضای یک تیم باشند اما ثبت‌نام به صورت انفرادی است. ما در ثبت‌نام لیگ کیوروگی هیچ وجهی دریافت نکردیم و پیش ثبت نام به صورت رایگان انجام شده است، چرا که بالاخره نگرانی بابت برگزاری یا عدم برگزاری این مسابقات وجود دارد اما در پومسه صراحتا عنوان می‌کنم مسابقات تا 20 یا یک ماه آینده برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ خاطر نشان کرد: با توجه به این اطمینان نسبی به برگزاری مسابقات پومسه، پول دریافت کردیم تا ثبت‌نام یک مرحله‌ای صورت بگیرد. از طرفی در خیلی از استان‌ها مشکلات اینترنت وجود دارد و سخت بود که بخواهند که یک بار پیش ثبت‌نام انجام بدهند و یک بار دیگر برای واریز وجه اقدام کنند و اعتقاد دارم این کار در بخش پومسه اتلاف وقت بود اما در کیوروگی دقیقا این کار را کردیم. ابتدا تیم‌های متقاضی پیش‌ ثبت‌نام کردند و در صورت دریافت مجوز ثبت نام نهایی انجام خواهد شد.

تمجید در خصوص نحوه برگزاری مسابقات پومسه و احتمال برگزاری آن در فضای باز گفت: این مسابقات به صورت متمرکز در خانه تکواندو با رعایت پروتکل‌ها برگزار خواهد شد. احتمالا این مسابقات در چهار هفته به صورت 2 هفته دیدارهای رفت و 2 هفته دیدارهای برگشت انجام خواهد شد که با مسابقات بانوان حدود 8 روز خواهد شد. تایم مسابقات نیز به گونه‌ای خواهد بود که  دوستانی که از شهرستان می‌آیند مشکل و نگرانی خوابگاه نخواهند داشت و پس از پایان مسابقات به استان یا شهر خود بازخواهند گشت.

وی در خصوص اینکه برای برگزاری مسابقات نیاز به تست PCR  خواهد  بود، گفت: در پومسه نیاز به انجام تست PCR  نیست و فاصله‌گذاری اجتماعی قطعا رعایت خواهد شد. مباحث ضدعفونی سالن و لوازم، فاصله‌گذاری میان داوران، عوامل برگزاری و بازیکنان صورت خواهد گرفت و قرار نیست بازیکنی داخل سالن بایستد و منتظر مسابقه باشد. همه بازیکنان بیرون خواهند بود و زمان بازی فقط وارد سالن خواهند شد. سالن خانه تکواندو نیز بسیار بزرگ است و با رعایت پروتکل‌ها مشکلی ایجاد نخواهد شد.

رئیس سازمان لیگ تکواندو خاطر نشان کرد: در کیوروگی شرایط متفاوت است و اعلام کردیم مسابقات را به صورت متمرکز برگزار خواهیم کرد و تست PCR را خودمان انجام خواهیم داد. یکی از شرایط این مسابقات انجام تست PCR چهل و هشت ساعت قبل از برگزاری مسابقات است و در کنار آن همان تمهیدات و مراقبت‌ها نیز انجام خواهد شد.

جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش به‌میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو ایران تکواندو تکواندو ایران برگزاری مسابقات مسابقات پومسه خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه

علی ملکشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس نیاز و پیش بینی‌های صورت گرفته ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم از کشاورزان را در کرمانشاه تدارک دیده‌ایم.

وی افزود: از این مراکز ۷ مرکز دولتی و ۵۳ مرکز خصوصی است که کار خرید گندم از کشاورزان کرمانشاهی را بر عهده خواهند داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته امکان افزایش مراکز در صورت شلوغی مراکز نیز دیده شده است.

وی ادامه داد: با توجه به میزان سطح زیر کشت و اعلام‌های انجام شده پیش بینی می‌شود در فصل زراعی جاری بیش از ۸۰۰ هزار تن گندم توسط کشاورزان کرمانشاهی تحویل مراکز خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه شود.

کد خبر 6080414

دیگر خبرها

  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • اگر انتقام نمی‌گرفتیم؛ به روایت علی ربیعی/ خانه‌هایی که ساخته نشد، امتیازهایی که فروخته شد!
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه