Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی آ.اک یونان گفت: من برای خوش گذرانی یا تعطیلات به این تیم نیامدم بلکه هدفم قهرمانی است.

به گزارش فارس، به نقل از سایت «نوا» یونان، کریم انصاری فرد، مهاجم جدید آ.اک در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرد که مسعود شجاعی برای آمدنش به آ.اک او را تشویق کرد.

انصاری فرد عنوان کرد: همچنان که همه می دانند مسعود دوست نزدیک من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکن بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد.همیشه برای او بهترین ها را آرزو می کنم. او اکنون در ایران حضور دارد.

وی افزود: وقتی می خواستم آ.اک را انتخاب کنم با او صحبت کردم. او همه چیز درباره آ.اک را برایم تعریف کرد. چیزهای خیلی خوب را از آ.ک به من گفت. برای من اهمیت زیادی داشت چیزهایی را از بازیکنی بشنوم که تجربه حضور در آ.اک را داشت. هر چیزی که مسعود درباره آ.اک گفت همه خوب بود.

وی درباره اینکه می خواهد مانند شجاعی قهرمانی را تجربه کند، گفت: بدون شک من هم مثل هر بازیکنی می خواهد قهرمانی را تجربه کنم. این دلیل حضورم در آ.اک است. من به اینجا برای گذراندن تعطیلات یا خوش گذرانی نیامدم. هدف من موفقی تیم و رسیدن به قهرمانی است. این تنها دلیلی است که من به اینجا آمدم و با قهرمانی خوشحال می شوم.

مهاجم ایرانی ادامه داد: همیشه به دنبال پیروزی هستم. همیشه به دنبال فتح بیشترین قهرمانی ها هستم. من به همراه همبازی هایم تلاش می کنیم تا هواداران آ.اک را خوشحال کنیم. خوشحالم جزئی از خانواده بزرگ آ.اک هستم.

لینک کوتاه: asriran.com/0038ZR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انصاری فرد یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 

معاون گردشگری استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان کرمانشاه خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، وحید امیری امروز _سه شنبه هفتم فروردین _ اظهار کرد: از بیست‌وچهارم اسفند تا پایان ششم فروردین بیش از ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی کرمانشاه انجام شده است.

وی افزود: از این آمار ۹۶۱ فقره مربوط به بازدید از تأسیسات گردشگری و بیش از ۵۴۰ فقره هم مربوط به بازدید از سرویس‌های بهداشتی است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: در بحث بازدید از تأسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و پذیرایی، برای ۵۵ واحد که خدمات مطلوبی به میهمانان نوروزی ارائه می‌دادند گواهینامه تشویقی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای ۱۳۰ واحد متخلف تذکر و برای ۲۲ واحد دیگر نیز اخطار کتبی و برای ۵ واحد نیز که به اخطارها بی‌توجه بودند، حکم تعلیق صدور مجوز تا اطلاع ثانوی صادر شد.

کد خبر 739489

دیگر خبرها

  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • تشویق ایستاده حاضران در سانتیاگو برنابئو هنگام تعویض لامین یامال در جریان دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند 
  • عکس| خوش‌گذرانی نانسی عجرم با ۳ دخترش
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد 
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت
  • مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها