Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز تقی‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پایگاه در دبیرستان دخترانه "حضرت معصومه (س)" میاندوآب واقع در خیابان پاسداران - روبروی بهداشت مرکزی با حضور ۶ مشاور مجرب، متخصص و با تجربه شامل چهار مشاور مرد و ۲ نفر مشاور زن راه‌اندازی شده است که فعالیت خود را همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور ۹۹ آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدت فعالیت این پایگاه تا پایان یافتن زمان انتخاب رشته از سوی سازمان سنجش خواهد بود، اضافه کرد: فعالیت این پایگاه هر روز در ۲ نوبت صبح و عصر بوده که نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و نوبت عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: ارایه مشاوره فردی و گروهی بهتر و مطلوب برای داوطلبان تا زمان برطرف شدن مشکل داوطلب در انتخاب رشته، جلوگیری از سردرگمی و اطمینان از سلامت آنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اهداف ایجاد این پایگاه است.

وی با بیان اینکه در این پایگاه با هزینه پایین‌تر، داوطلبان از خدمات مشاوره‌ای برخوردار می‌شوند، گفت: همچنین برای دانش‌آموزان تحت پوشش نهادهای حمایتی به صورت رایگان و به فرزندان فرهنگیان نیز با ۲۵ درصد تخفیف خدمات ارایه خواهد شد.

تقی‌نژاد، انتخاب رشته به صورت دستی و نرم‌افزاری را از ویژگی‌های پایگاه انتخاب رشته آموزش و پرورش میاندوآب‌ عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین در این پایگاه اطلاعات کامل به داوطلبان ارایه می‌شود تا آنان و خانواده‌هایشان با آگاهی از همه جزئیات انتخاب رشته، این مسیر مهم را سپری کرده و ضمن توجه به جزییات، انتخاب رشته آگاهانه‌ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این مرکز بهترین و با تجربه‌ترین مشاوران تحصیلی حضور دارند که ضمن شناخت و تسلط کامل بر اصول، روش‌ها و قوانین انتخاب رشته و با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای ویژه و مورد تایید سازمان سنجش همراه با تغییرات لحظه به لحظه سایت سنجش، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته را راهنمایی می‌کنند.

کنکور سراسری ۱۳۹۹ با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب در روزهای ۲۹ مرداد تا اول شهریورماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و نتیجه اولیه این آزمون در قالب کارنامه ۳۰ شهریور ماه اعلام شد.

طبق اعلام سازمان سنجش زمان انتخاب رشته داوطلبان از روز چهارشنبه دوم مهر تا روز شنبه پنجم مهر خواهد بود.

امسال در کنکور سراسری پنج هزار و ۲۷۸ داوطلب میاندوآبی شامل ۲۸۰ نفر در گروه آزمایشی هنر، ۲۹۷ نفر در رشته ریاضی فنی، یک هزار و ۲۲۷ نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، ۲ هزار و ۹۱۷ نفر در رشته تجربی و ‌۵۵۷ نفر نیز در رشته زبان‌های خارجی شرکت داشتند.

برچسب‌ها مدارس آزمون سراسری برگزیدگان آزمون سراسری میاندوآب کنکور انتخاب رشته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آزمون سراسری برگزیدگان آزمون سراسری میاندوآب کنکور انتخاب رشته مدارس آزمون سراسری برگزیدگان آزمون سراسری میاندوآب کنکور انتخاب رشته اخبار کنکور انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، شهرام گلزاری با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.

وی گفت: آزمون مرحله اول کنکور رشته‌های علوم انسانی و ریاضی ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گلزاری افزود: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر نیز عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکور ۱۴۰۲ در هرمزگان
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: همچنین کنکور رشته علوم تجربی روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • جزییات شرکت در رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور