Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورجعلی علیزاده، روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تخلفات در کمیسیون های رسیدگی به تخلفات حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان رسیدگی و احکام لازم صادر شد.

وی اظهار داشت: در این مدت در قالب ۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ (رسیدگی به تخلفات رانندگان) به ۴۹ پرونده و در ۷ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ به ۵۴ تخلف موسسات و شرکت های حمل و نقل بار و مسافر رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: احکام صادره کمیسیون های رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل بار و مسافر ۵ مورد تذکر کتبی، ۳ مورد لغو خدمات شرکت یا موسسه و جریمه نقدی است.

علیزاده، ادامه داد: مهم ترین موارد تخلف رسیدگی شده مربوط به فقدان تجهیزات ایمنی خودرو، اضافه تناژ، حمل بار تجاری در اتوبوس، شکوائیه راننده، تخلف در حمل محموله ترافیکی و فقدان بارنامه است.

وی یادآوری کرد: فعالیت این کمیسیون ها در راستای سالم سازی چرخه حمل و نقل، ارتقای کیفیت ارائه خدمات حمل و نقل کالا و مسافر و ارتقای ایمنی تردد ناوگان حمل و نقل عمومی است.

در آذربایجان شرقی ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا، ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی و ۵ مرکز معاینه خودروهای سنگین با ۶ خط کنترل فعالیت می کنند.

ناوگان حمل و نقل باری استان دارای ۴۳ هزار و ۸۴۲ خودرو با میانگین متوسط ۱۷ سال است.

در این استان ۹۶۷ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس سواری در امر جابجایی مسافر فعالیت می کنند که از این تعداد ۶۲۴ دستگاه اتوبوس است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی حمل و نقل مسافری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی حمل و نقل مسافری اخبار کنکور حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود

 کنگری گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا است که با تخصیص اعتبار ۲ پیچ ۹۰ درجه ای سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله‌های بتنی ۶ متری تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر به طول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس مقرر شده عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.

گفتنی است محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می‌باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • امسال سال سرنوشت‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود