Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، تحلیل‌گر آمریکایی بر بی‌نتیجه بودن تحریم‌های اخیر این کشور علیه ایران تاکید کرد.

«اریک برویر» تحلیل‌گر و معاون «مرکز بین‌المللی مطالعات راهبردی» گفت: تحریم‌های جدید نمایشی بوده است، به نظر می‌رسد تعداد زیادی از اهداف تحریمی جدید، افراد یا سازمان‌هایی هستند که قبلاً تحریم شده‌اند و بسیاری از این تحریم‌ها را می‌شد بدون فعال کردن اسنپ بک اعمال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چین: اظهارات پمپئو درباره بازگشت تحریم‌های شورای امنیت، غیرقانونی است

سخنگوی وزارت خارجه چین بر انزوای بیشتر ترامپ تاکید کرد.

«هوا چونینگ» سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: سخنان مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا درباره بازگشت تحریم‌ها علیه ایران غیرقانونی است. آمریکا از برجام خارج شده است. این کشور حق ندارد از شورای امنیت سازمان ملل بخواهد مکانیسم ماشه را فعال کند. آمریکا همانند بسیاری از موارد در گذشته تنها خود را منزوی می‌کند.

 

اخبار مرتبط اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران: وزیر دفاع تحریم شد/ ترامپ در مورد تحریم های جدید ایران بیانیه داد ونزوئلا: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران تهاجمی است روانچی: تصمیم آمریکا برای اعمال تحریم ها علیه ایران هیچ اثر عملی ندارد روسیه: تحریم ها بر همکاری‌های ایران و روسیه تاثیرگذار نیست چین: ادعای بازگرداندن تحریم‌های ایران توسط آمریکا بی‌اساس است مزایای برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی ایران از زبان فرمانده نیروی هوا فضای سپاه اولیانوف: ادعای آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌ها، اشتباه محاسباتی است ​الجزیره انگلیسی: جهان با ادعای اعمال تحریم‌های آمریکا علیه ایران مخالف است واکنش ظریف به ادعای آمریکا در مورد بازگشت تحریم ها با کنایه به پامپئو روحانی: اگر آمریکا بخواهد برای بازگرداندن تحریم ها اقدامی انجام دهد، با پاسخ قاطع ایران مواجه می شود/ هر زمان 1+4 به تعهدات برجامی بازگردند ایران به تعهدات برجامی خود برمی گردد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا چین تحریم های ایران تحریم های جدید ایران مایک پمپئو سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تحریم های جدید علیه ایران تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، احتمال تحریم یک گردان از ارتش رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا، داد نخست وزیر این رژیم را درآورد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی احتمال تحریم یک گردان نظامی رژیم صهیونیستی متشکل از یهودیان افراطی ارتدوکس از سوی آمریکا را مورد انتقاد قرار داد. این گردان متهم به نقض حقوق بشر علیه فلسطینی ها تحت بازجویی هستند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن محکوم کردن این تصمیم اعلام کرد که در خصوص این تصمیم با مقامات آمریکایی در تماس است. نتانیاهو مدعی شد که مدامی که ارتش این رژیم با تروریست ها می‌جنگد، چنین تصمیماتی پوچ خواهد بود.

پایگاه خبری آمریکایی اکسیوس روز شنبه به نقل از سه منبع ناشناس آمریکایی اعلام کرد که انتظار می رود «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا تحریم هایی را علیه این واحد به دلیل تخلفات انجام شده علیه فلسطینیان کرانه باختری اعلام کند.

این ادعاها از سوی دولت آمریکا در حالی بیان شده که دیروز بسته کمکی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی به تصویب نمایندگان کنگره رسید.

کد خبر 6084754

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است