Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:24:48 GMT

بیش از ۱۵ هزار تن گاز مایع در کردستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۳۵۱

بیش از ۱۵ هزار تن گاز مایع در کردستان توزیع شد

به گزارش ایرنا، عبدالله گیتی‌منش روز سه‌شنبه با اشاره به فعالیت ۱۳۰ نمایندگی توزیع سوخت در کردستان،  اظهار داشت: این مقدار گاز مایع در نواحی ۹ گانه توزیع شد که نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد هم رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در نیمه اول امسال، ۱۵ هزار و ۳۰۰ تُن گاز مایع در استان تامین و مصرف شده است، اضافه کرد: در حال حاضر ۲۴ هزار خانوار در استان مصرف کننده نفت سفید و از گاز طبیعی بی‌بهره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه و کوهستانی بودن استان، شرکت‌های توزیع کننده باید نسبت به جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع از مبادی تامین و توزیع به صورت مناسب اقدام کنند تا خللی در سوخت رسانی به مردم در فصل سرد سال ایجاد نشود.

گیتی منش با اشاره به وجود هشت باب تاسیسات گازمایع در استان، یادآور شد: ماهانه ۲ هزار و ۵۰۰ تُن گاز مایع در استان توزیع می‌شود، ضمن اینکه کمبودی در عرضه این سوخت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ تراکنش در بستر الکترونیک گاز مایع خانوارهای مصرف کننده انجام شده است، گفت: کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع جز وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است اما این شرکت آمادگی همکاری با سازمان صمت را در این راستا دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ضمن تاکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول گازمایع (LPG) به عنوان سوخت خودرو، تاکید کرد: میزان گاز مایع جذب شده در استان برای مصارف خانگی و اصناف مورد تایید سازمان‌های متولی است.

در حال حاضر ۸۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب جایگاه CNG در کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

برچسب‌ها کردستان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گاز مایع کردستان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران گاز مایع اخبار کنکور گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی