Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که نفوذ قطری‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند به تیم‌های دیگر ضربه‌های بزرگتری بزند.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الدحیل قطر، تصریح کرد: بازی متعادلی بود. قطری‌ها با پنالتی که بدست آوردند، توانستند سه امتیاز را کسب کنند. پرسپولیس نیز موقعیت‌هایی داشت اما تبدیل به گل نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الدحیل با باهوشی چند بازیکن خود توانست بهره بهتری از فرصت‌هایش ببرد.

وی در خصوص داوری این دیدار خاطرنشان کرد: پنالتی که به ضرر پرسپولیس گرفته شد مشکوک بود اما کارشناسان داوری در این خصوص بهتر می‌توانند نظر دهند. در صحنه‌ای هم که در دقایق آخر توپ به دست «معز علی» برخورد کرد، تا جایی که من می‌دانم و قوانین می‌گوید، این صحنه پنالتی نبود و داور درست تصمیم گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بخشش «مهدی بن‌عطیه» مدافع تیم الدحیل که ۲ ساعت مانده به شروع بازی محرومیتش بخشیده شد، عنوان داشت: واقعا این موضوع خیلی عجیب بود. قطری‌ها با نفوذی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارند، می‌توانند از این موضوع استفاده کرده و حتی قوانین را نیز نقض کنند. نفوذ قطری‌ها در آینده نیز می‌تواند ضربه‌های بزرگتری به فوتبال آسیا بزند.

نصرتی درباره دیدار بعدی سرخپوشان مقابل الشارجه امارات گفت: پرسپولیس می‌تواند این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد. حالا که الشارجه ۶ گل به التعاون زده ما نباید بگوییم که از پیش بازنده هستیم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات پنجشنبه سوم مهرماه برگزار می‌شود. سرخپوشان برای صعود از گروه باید این تیم اماراتی را شکست دهند و در صورت تساوی باید منتظر نتیجه دیدار التعاون و الدحیل باشند. 

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین باشگاه پرسپولیس قطر محمد نصرتی کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال آسیا قطری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.

به گزارش مشرق، از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس میهمان صعنت نفت است. این دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

پرپولیس هم اکنون با ۴۹ امتیاز در رتبه دوم جدول رده‌بندی است و صنعت نفت هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

سرخپوشان پایتخت در این دیدار با ترکیب امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • نتیجه ۳ بر صفر عالی است/ کارمان را انجام دادیم!
  • اوسمار:کاری که باید برای صدرنشینی می کردیم انجام دادیم/ در جام حذفی از تمام نفرات استفاده می کنم
  • اوسمار: نتیجه ۳ بر صفر عالی است
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت‌نفت
  • زنوزی: سرمربی خوب خارجی برای تراکتور انتخاب می‌کنیم/ سال آینده بازیکنان بزرگ می‌گیریم
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت