Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده تعدادی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه تامین می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: در بازدیدی که طی روزهای گذشته از مراکز بهداشتی و درمانی اردبیل جهت بررسی مسائل و مشکلات داشتیم، نیاز این مراکز به برخی تجهیزات پزشکی جهت خدمت رسانی هرچه بهتر برای بیماران جمع بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هیمن راستا دیداری با معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و دستور تاٌمین بخشی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی اردبیل از جمله مجوز خرید و تحویل یک دستگاه PCR برای انجام آزمایش کرونا برای اردبیل اخذ شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد یک دستگاه آنژیوگرافی مدرن برای بیمارستان امام خمینی (ره)مجوز خرید به صورت پنجاه درصد مشارکتی، مجوز خرید و تحویل یک دستگاه مدرن سی تی اسکن و یک دستگاه فلوسایتومتری توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی به بنیاد حمایت از کودکان سرطانی شمیم مهر استان اردبیل در سریع ترین زمان تامین شود.

بدری ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی، حاضر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا، ابراز داشت: روزانه شاهد فوت تعدادی از هم وطنان و هم استانی با ویروس کرونا هستیم که با شروع پیک سوم احتمال افزایش نیز وجود دارد که نیاز است مردم عزیز با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی از این ویروس منحوس مقابله کنند.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند و خداپسندانه خیران حوزه سلامت در راستای کمک به تهیه اقلام مورد نیاز در بخش‌های کرونای استان، تصریح کرد: نمایندگان و مسئولین استانی نیز در تلاش هستند تا کمبود ها و تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی را تامین کنند.

پیش از این سبلان ما در مورد کمبود های تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی استان از مسئولین خواستار حل مشکلات موجود شده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مورد نیاز مراکز تجهیزات پزشکی مراکز درمانی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • صف‌های طولانی بیماران برای گرفتن نوبت‌های پزشکی
  • فرایند مجوز دهی کودکستان‌ها در سراسر کشور انجام شد
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • چه زمانی برای تست روانشناسی به مراکز مشاوره مراجعه کنیم