Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران از برگزاری همایش دوچرخه سواری گرامیداشت روز بدون خودرو در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عبدالخانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران از برگزاری همایش دوچرخه سواری گرامیداشت روز بدون خودرو در این شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون عبدالخانی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران با بیان این خبر  گفت :در گرامیداشت روز جهانی بدون خودرو ،همایش دوچرخه سواری در شهر گچساران برگزار شد.

عبدالخانی ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران افزود: در این همایش که با همکاری اداره ورزش شهرستان ،هیات همگانی ،شهرداری ،نیروی نظامی و انتظامی از ابتدای خیابان بلادیان تا شهرداری شهر گچساران برگزار شد ،شرکت کنندگان مسیر همایش را رکاب زدند که در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران ضمن تشکر از هیات های همگانی شهرستان دربرگزاری این همایش از حضور شهردار شهر گچساران در این همایش خبر و اظهار امیدواری کرد برگزاری این همایش بتواند در فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه در استان و شهرستان کمک کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز جهانی بدون خودرو همایش دوچرخه سواری گرامیداشت روز بدون خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات توزیع میوه شب عید در شهرستان گچساران

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران از پیش‌بینی توزیع ۵۰ تن سیب و پرتقال به‌عنوان میوه شب عید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، فردین حافظی امروز_ یکشنبه ،۲۷ اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته ۲۵ تن پرتقال و ۲۵ تن سیب درختی برای تأمین نیازهای شب عید مردم شهرستان گچساران تأمین شد و به مرور زمان وارد بازار مصرف می‌شود.

وی افزود: توزیع میوه نوروزی با قیمت مصوب در چهار جایگاه و غرفه آغاز شده و این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان گچساران گفت: تاکنون شش تن از میوه با قیمت مصوب دولتی برای تنظیم بازار وارد گچساران شده‌است.

وی تصریح کرد: میوه‌های تنظیم بازار از ۲۵ اسفند جاری تا ۱۵ فروروین ۱۴۰۳ در نقاط مختلف گچساران توزیع می‌شود.

حافظی خاطرنشان کرد: در این غرفه‌ها پرتقال، سیب قرمز و زرد با قیمت هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان به فروش می‌رسد و عاملان توزیع اجازه عرضه میوه نوروز با قیمت خارج از نرخ مصوب را ندارند.

کد خبر 737091

دیگر خبرها

  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • جزئیات توزیع میوه شب عید در شهرستان گچساران
  • گرامیداشت بانوی فعال حقوق بشر آمریکایی توسط رئیس مجلس ترکیه
  • گرامیداشت بانوی فعال حقوق بشر آمریکایی دتوسط رئیس مجلس ترکیه
  • اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • از اختصاص محل اسکان مسافران نوروزی تا برگزاری تور دوچرخه سواری
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • برگزاری بیش از ۴۳۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و جوانان در شهرستان خلخال
  • کشف ۲۲ هزار عدد قرص ترامادول قاچاق در نهبندان