Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-16@10:27:05 GMT

قیمت دلار در صرافی‌ها بدون تغییر ماند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۴۳۳

قیمت دلار در صرافی‌ها بدون تغییر ماند

ایران اکونومیست- صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، سی‌ام شهریور ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

 صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، سی‌ام شهریور ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

 

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ۲۶ هزار صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نتیجه رشد اقتصادی در سفره‌های مردم دیده نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، دولت سیزدهم در حالی ماه‌های سومین سال تصدی قوه مقننه را پشت سر می گذارد که به زعم بسیاری از ناظران سیاسی و اقتصادی مشکلات معیشتی بزرگترین دغدغه مردم و مسولان عالی نظام است به طوری که رهبر انقلاب نیز برای چندمین سال متوالی شعار سال ۱۴۰۳ را حول محور اقتصاد انتخاب کرده‌اند و همین انتخاب نیز حاکی از اهمیت دوچندان این موضوع در زندگی روزمره مردم و جهت‌گیری‌های کلان حکمرانی کشور است.

از سوی دیگر شاهد اعلام آمارهای رشد اقتصادی از سوی رییس‌جمهور و مردان اقتصادی کابینه او هستیم اما این سوال ذهن بسیاری از مردم ا به خود مشغول کرده که چرا نتایج چنین آماری در سفره آن‌ها دیده نمی شود؟ آیا دولتمردان برای کاهش فشار اقتصادی می‌توانند صرفا به رشد اقتصادی اکتقا کنند یا نیازمند تغییرات دیگری هم هستیم؟

در این زمینه با کامران ندری، استاد اقتصاد دانشگاه امام صادق گفتگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ندری به خبرنگار سیاسی ایسکانیوز گفت: بخشی از این رشد اقتصادی از محل فروش نفت بوده و به این علت که سخت‌گیری در زمینه تحریم‌ها کاهش پیدا کرده، کشور توانسته نفت بیشتری صادر کند و این فروش نفت در آمارهای ملی ما لحاظ می‌شود اما امکان دریافت این درآمد پایین است و معلوم نیست کجا این درآمدهای نفتی هزینه شده است. آنچه مشخص است این است که این درآمدها باعث نشده وضعیت دولت تغییری کند و دولت همچنان به فشارهای مالیاتی ادامه می دهد و توانایی این که بتواند دستمزد کارکنان خود را افزایش دهد ندارد و نتوانسته وضع مردم را بهبود بدهد بنابراین اثر رشد اقتصادی را در سفره‌های مردم نمی‌بینید.

این کارشناس اقتصادی در ادامه گفت: شکی در این نیست که تغییر ساختارهای اقتصادی کشور یک ضرورت است اما تغییر ساختارها نیز باید به دست افراد شایسته اتفاق بیفتد. افرادی با صلاحیت اجرایی کافی و دانش لازم می‌توانند پیشنهاد تغییر ساختارها را بدهند و افرادی که بتوانند ساختار را اصلاح کنند در دولت آقای رییسی وجود ندارند.

ندری در ادامه افزود: ساختار نظام اقتصادی از فضای کسب و کار گرفته تا نظام بانکی باید تغییر کند و روابط خارجی با کشورهای دنیا باید اصلاح شود و این‌ها مباحث صرفا اقتصادی نیستند و به همین راحتی با دولتی که محافظه کارانه عمل می‌کند و با شرایط موجود همراهی می‌کند به سرانجام نمی‌رسد. ساختارهای موجود برای عموم مردم خسارت بار است اما برای صاحبان قدرت، سرتاسر ثروت است.

وی تصریح کرد: عوض شدن مهره های اقتصادی دولت نیز کاری از پیش نمی‌برد زیرا افراد جدیدی هم که آمدند کسانی نیستند که خود را وقف اصلاحات ساختاری کنند.

این کارشناس اقتصادی در واکنش به حبابی بودن افزایش قیمت ارز و عدم تاثیر آن در زندگی مردم گفت: هر زمانی که قیمت ارز به این شکل افزایش پیدا کرده روی زندگی مردم اثر منفی داشته و در همه دوره‌ها این گونه بوده است. برای همین آقای صالح‌آبادی را کنار گذاشتند و آقای فرزین را روی کار آوردند و حالا آقای فرزین می‌گوید تاثیری ندارد؟! احتمالا خود ایشان هم می دانند که رشد قیمت ارز روی زندگی مردم تاثیر می‌گذارد.
انتهای پیام/

فاطمه نورنژاد کد خبر: 1226982 برچسب‌ها اقتصاد ایران

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • دلار ۴۰ هزار و ۹۰۰ در اختیار چه کسانی قرار می‌گیرد؟
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • در تامین ارز بازرگانی محدودیتی نداریم/ دلار حواله‌ای حدود ۴۱ هزار تومان
  • آغاز ریزش دلار در بازار آزاد در روز بدون مشتری/ کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت دلار
  • خریداران دلار و یورو فرار کردند | صف صرافی‌های تهران آب شد | ببینید
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • چرا نتیجه رشد اقتصادی در سفره‌های مردم دیده نمی‌شود؟