Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-19@04:32:12 GMT

قیمت دلار در صرافی‌ها بدون تغییر ماند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۴۳۳

قیمت دلار در صرافی‌ها بدون تغییر ماند

ایران اکونومیست- صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، سی‌ام شهریور ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

 صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، سی‌ام شهریور ماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته بدون تغییر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است. همچنین قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

 

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ۲۶ هزار صرافی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود

زرنگ دبیر شورای هماهنگی بانک‌ های خراسان جنوبی در شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مجوز اولین شعبه صرافی ملی برای استان اخذ شده و در اوایل سال آینده آن را راه اندازی خواهیم کرد.

او با بیان اینکه ساختمان و زیرساخت سرور این صرافی آماده و خریداری شده است، افزود: به زودی بعد از تعطیلات نوروزی اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی افتتاح می شود.

زرنگ عنوان کرد: امسال بانک ملی رتبه اول سهم بازار استان را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید

ارز حاصل از صادرات باید به چرخه اقتصادی برگردد

دبیر شورای هماهنگی بانک‌ های خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ۷ درصدی پرداخت وام ازدواج در کمتر از ۲۰ روز گذشته، بیان کرد: عملکرد بانک‌های استان در حوزه وام ازدواج به ۱۰۷ درصد و این عملکرد در حوزه فرزندآوری به ۹۳ درصد در آخر بهمن رسیده است.

او تصریح کرد: میزان منابع و مصارف بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات از ۱۰۸ درصد به ۱۲۴ درصد در اواخر سال رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سیاست بدون ویزا برای مالزی موثر خواهد بود؟
  • افتتاح اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی
  • اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
  • اخذ مجوز اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی
  • اولین شعبه صرافی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
  • تب و تاب عید در بازار سکه
  • قیمت سکه، طلا و دلار یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • کسری بودجه ترکیه به رقم ۱۰ میلیارد دلار رسید
  • افزایش ۲ برابری تعداد وسایل نقلیه بدون تغییر محسوس در معابر تبریز
  • چرا قیمت سکه افزایشی شد؟