Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:09:16 GMT

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس دشتی نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۴۳۶

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس دشتی نواخته شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح امام جمعه خورموج صبح سه شنبه در این مراسم با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی جامعه نیاز به روحیات جنگ دارد، اظهار داشت: امروز همه می‌توانند از گنجینه عظیم دفاع مقدس در بخش‌های مختلف استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس افزود: دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصلح تصریح کرد: همه ما مدیون دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، ایثارگران و آزادگان هستیم.

وی ادامه داد: خاطرات رزمندگان باید تدوین و در اختیار نسل جوان قرار بگیرد تا آنها با ایثار و فداکاری‌های این عزیزان آشنا شوند.

در پایان نمایشگاه «دفاع مقدس در سایه عاشورا» در دبیرستان دخترانه اشراق گشایش یافت.

کد خبر 5029974

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتی هفته دفاع مقدس نمايشگاه عكس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات

استاندار خراسان رضوی، گفت: دانش‌آموزان در طرح میدان ۱۴ صفر ۲ به اندازه‌ای که می‌توانستند مشارکت کردند و همچنین زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کردند و نفس این کار ارزشمند است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین شکرانه که به پاس جهاد دانش‌آموزان در بزرگ ترین عملیات فراگیر جهاد تبیین استان تحت عنوان میدان 14 صفر 2 در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از نفس حضور همه شما دختران و پسران دانش‌آموز که اراده کردید و در این میدان حضور پیدا کردید، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه میدان را اراده‌ها می‌سازد و به خودی خود این میدان وجود ندارد، افزود: مبارزه با باطل و تقابل با دنیای استکبار، دفاع از حرم و همه این‌ها اراده‌هایی است که در انسان‌ها شکل می‌گیرد و منتهی به ایجاد میدان می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت، تصریح کرد: مردم ما تصمیم گرفتند برای دفاع از این نظام مقدس به میدان انتخابات وارد شوند و یک بار دیگر با دادن رای به دنیای استکبار پیغام دهند علی‌رغم همه مشکلات در لایه‌های اجرایی، نظام مقدس اسلامی را نظام حق می‌دانیم و از آن دفاع می‌کنیم لذا این پیام قاطع و اصیل مردم بود که مخابره شد.

نظری با تقدیر از دانش‌آموزان عنوان کرد: به اندازه‌ای که می‌توانستید مشارکت کردید و همچنین زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را شما فراهم کردید، لذا نفس این کار ارزشمند است. 

وی تاکید کرد: میدان محل استراحت و ریخت و پاش نیست و طبیعی است که مقصود ما از میدان، میدان مبارزه در عرصه‌های مختلف است که هر جا دشمن باشد، بدیهی است که در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد، بنابر این حضور شما دانش‌آموزان در میدان ضمن اینکه اثر مشارکتی برای این میدان داشت، اما پختگی و سازندگی برای خود شما به ارمغان آورد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به افقی که برای نظام مقدس اسلامی در پیش است، این تمرینات و حضورها بسیار مهم خواهد بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت
  • کتب درسی دانش‌آموزان، عامل تعیین کننده‌ پیوند نسل جوان با شهدا است
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • ۴۸۰۰ ایثارگر نظام سلامت در مازندران وجود دارد
  • آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند
  • اعلام فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی فارس
  • اعلام فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی استان فارس