Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان و طرح دوفوریتی الحاق یک بند به تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور در مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان بررسی شد.

در این جلسه ابعاد حقوقی مصوبات در دستور کار مجمع مشورتی حقوقی شورای نگهبان، با حضور عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان،   سید فضل الله موسوی،  محمد دهقان و هادی طحان نظیف و جمعی از کارشناسان پژوهشکده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5030023 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان پژوهشکده شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف ستاد انتخابات کشور حجت الاسلام حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برجام دفاع مقدس رزمایش ذوالفقار ۹۹ هفته دفاع مقدس صحن مجلس محمدجواد ظریف مجلس یازدهم سعید خطیب زاده شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف دو قانون مصوب مجلس را به دولت ارسال کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان و قانون ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری را به دولت ارسال کرد.

صبح امروز نیز هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری خود از تایید لایحه ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در شورای نگهبان خبر داد.

لایحه کالای کولبری و ملوانی در جلسه علنی ۱۰ دی ۱۴۰۲ مجلس به تصویب رسید و در جلسه ۴ بهمن سال جاری شورای نگهبان مرود بررسی قرار گرفت و برخی ایرادات آن به مجلس ارسال شد که پس از رفع ایرادات مورد نظر شورای نگهبان در جلسه علنی مجلس، مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت.

لایحه ارجاع داوری بانک مرکزی ایران و بحرین هم در جلسه علنی ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در صحن علنی تصویب شد و در نشست ۲۷ دی ماه شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفته بود.

کد خبر 6056710 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تأیید بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای نگهبان
  • شورای نگهبان بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را تایید کرد
  • بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد
  • طحان نظیف: بخش اول منابع عمومی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تائید شد
  • رییس هیات ورزش های روستایی مازندران انتخابات شد
  • اسبقیان: ورزشکاران امسال ۳۷۹ مدال جهانی گرفتند
  • ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق ویژه را پشت سر گذاشت
  • اسبقیان: ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق ویژه را پشت سر گذاشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش 7 وظیفه دارد
  • قالیباف دو قانون مصوب مجلس را به دولت ارسال کرد