Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌الله تاراسی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ای برای نیروهای خدماتی مدارس برگزار و آموزش‌های لازم به آنان ارائه شد و این در حالی است که دستورالعمل‌های ابلاغی از جانب وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان به مدارس برای اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان در سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استاندار زنجان، مدیر کل آموزش و پرورش زنجان و سایر اعضا شورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، ذبیح الله تاراسی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان در این جلسه، اظهار کرد: از ابتدای اعلام شیوع بیماری کرونا در استان تاکنون26 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و 50 هزار عدد ماسک در بین ادارات مناطق و نواحی چهارده‌گانه جهت توزیع به مدارس شهری و روستایی ارسال شده است.

ذبیح‌الله تاراسی ادامه داد: کارگاه‌های آموزشی ویژه‌ای برای نیروهای خدماتی مدارس برگزار و آموزش‌های لازم به آنان ارائه شد و این در حالی است که دستورالعمل‌های ابلاغی از جانب وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت و درمان به مدارس برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با اشاره به سرانه بهداشتی، افزود: در اسفند ماه سال گذشته قریب به 13 میلیارد ریال و در مرداد ماه امسال قریب به 4 میلیارد ریال اعتبار برای سرانه بهداشتی تخصیص داده شده و امیدواریم به زودی 15 میلیارد ریال نیز اعتبار جدید اختصاص یابد.

این مسئول با اشاره به دانش‌آموزانی که به آموزش مجازی دسترسی ندارند، تصریح کرد: از سمن‌ها درخواست می‌شود تا در راستای تامین تجهیزات برای دسترسی دانش‌آموزان به شبکه شاد، همکاری و فعالیت لازم را داشته باشند.

تاراسی در ادامه از آغاز اجرای طرح کوچ از 26 مهر ماه امسال خبر داد و یادآور شد: طرح کوچ برای مدیریت وزن و کاهش چاقی دانش‌آموزان اجرا می‌شود که طرح ملی بوده و نیاز به هماهنگی با دستگاه‌های از قبیل شبکه بهداشت و اداره‌کل ورزش و جوانان وجود دارد تا بتوان همه جامعه هدف را تحت پوشش قرار داد.

بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل نیز ضمن تشریح برخی فعالیت های صورت گرفته، اظهار داشت: به منظور نظم دهی به فعالیت های آموزشی برنامه زمانبندی طراحی و به همه مدارس ابلاغ گردید.

وی گفت: برای هر یک از مناطق و نواحی ١٤گانه استان یک کارشناس معین مشخص شده است که هر یک از این عزیزان نظارت های کافی بر سطح مدارس را دارند.

بهرامی در پایان از میزان عضویت بالا دانش آموزان و همکاران در شبکه شاد خبر داد و ابراز امیدواری کرد این روند ادامه داشته تا اکثریت دانش آموزان استان بتوانند از  ظرفیت هایاین شبکه بهره لازم را ببرند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فعالیت ها شورای آموزش و پرورش استان مقابله با کرونا استمرار آموزش آموزش و پرورش دانش آموزان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با اشاره به پذیرش میهمانان نوروزی در شهرستان دهاقان گفت: این مدیریت در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی پذیرش مسافران فرهنگی و غیرفرهنگی در مرکز رفاهی آموزش و پرورش مدارس را دارد.

علیرضا قاسمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و به واسطه گشوده شدن مجدد درهای خیر و رحمت واسعه الهی در این ماه نورانی، توفیق طاعت و عبادت در این ماه خدا، برای همه ما بیش از پیش فراهم می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن عید نوروز و پذیرش میهمانان نوروری گفت: با برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات اولیه، آموزش و پرورش شهرستان دهاقان در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی پذیرش مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در مرکز رفاهی و مدارس را دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان در همین راستا افزود: مرکز رفاهی این مدیریت با ۴ اتاق دارای امکانات کامل رفاهی درجه «الف» و ۵ کلاس درجه «ب» و نیز مدارس حضرت فاطمه (س) و استثنایی میلاد مجموعاً با داشتن ۱۰ کلاس سطح «ب» آماده پذیرش میهمانان هستند.

قاسمیان عنوان کرد: این مدیریت بر افزایش کیفیت و ارائه خدمات مناسب‌تر به جامعه فرهنگیان و مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته اهتمام ویژه دارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف سال‌های گذشته و رفع مشکلات مراکز اسکان انجام شده تا کسانی که به شهر دهاقان سفر می‌کنند؛ خاطره خوبی از نظر اسکان در ذهن شأن باقی بماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهاقان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان دهاقان عنوان کرد: در این جشن ۷۰ میلیون تومان توسط دانش آموزان جمع آوری شد که این مبلغ جهت تهیه پوشاک و بسته‌های معیشتی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت هزینه شد.

کد خبر 737072

دیگر خبرها

  • بوشهر هزار و ۱۵۱ نفر سهمیه استخدامی معلم و دبیر دارد
  • استان بوشهر سهمیه استخدام یک‌هزار و ۱۵۱ معلم و دبیر را دارد
  • استخدام ۱۱۵۱ معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان
  • در نظر گرفتن پیوست فرهنگی برای هر کتاب درسی / تشکیل ۱۰۰ هزار گروه جهاد تبیین در سال آینده
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • سند راهبردی مدارس شاهد در دست تدوین است
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی و جذب نظام آموزشی می‌شوند
  • بازماندگان از تحصیل چهره به چهره شناسایی وجذب نظام آموزشی می شوند