Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق بازرگانی بندرعباس خواستار برگزاری نشست آنلاین توسط اتاق بازرگانی بندرعباس با کشورهای عضو اکو شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،اتاق بازرگانی بندرعباس با توجه به رسالت اتاق های بازرگانی مبنی بر برقراری ارتباط با بازار کشورهای هدف و تسهیل روابط تجاری بین کشورها و پیشبرد اهداف اقتصادی اتاق بازرگانی بندرعباس با ارسال نامه ای به امور بین الملل اتاق ایران آمادگی خود را برای برگزاری نشست های آنلاین با محوریت تسهیل در روابط گمرکی، نحوه انتقال پول و روان سازی مبادلات بین فعالین اقتصادی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست آنلاین با اتاق های بازرگانی و گمرک کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (ECO) ، نشست آنلاین با اتاق های بازرگانی و گمرک کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و نشست آنلاین با رایزنان اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (ECO) واتحادیه اقتصادی اوراسیا از جمله نشست های درخواستی اتاق بازرگانی بندرعباس از امور بین الملل اتاق ایران در راستای رشد اقتصادی این مرز و بوم است.

در همین راستا معاونت بین الملل اتاق ایران نیز بنا به درخواست اتاق بازرگانی بندرعباس مبنی بر برگزاری نشست های آنلاین با کشورهای عضو اکو، هماهنگی لازم با وزارت امور خارجه و دبیر کل اتاق بازرگانی و صنعت اکو را در دست اقدام دارد که نتیجه آن به زودی به اتاق بازرگانی بندرعباس منعکس می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشور های عضو اکو اتاق بازرگانی بندرعباس برگزاری نشست کشورهای عضو نشست آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از مسافران پروازهای ساری گلستانی هستند

تین نیوز

 رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان اینکه بسیاری از مسافران پروازهای ساری گلستانی هستند، گفت: اعضای هیئت موسس ایجاد خط ایرلاین در گلستان تشکیل شده است.

امیر یوسفی صبح یکشنبه در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: در سال جاری پذیرای ۱۴ هیئت تجاری از سایر کشور ها به استان گلستان بودیم و چهار هیئت تجاری هم از گلستان به سایر کشورها اعزام شدند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: ترکمنستان به عنوان کشور همسایه بیشترین اهمیت در حوزه صادرات را داشته و قزاقستان در اولویت دوم قرار دارد.

وی گفت: در ۱۱ ماهه گذشته ۶۴۸ هزار تن کالا به ارزش ۳۱۰ میلیون دلار از گلستان به سایر کشورها صادر شده است که از نظر وزنی نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد و به لحاظ ارزشی ۴۶ درصد رشد داشته است.

به گفته وی، ترکمنستان، عراق، پاکستان، روسیه، ارمنستان و غیره از مهمترین مقاصد صادراتی کالاهای گلستان بوده اند.

وی تصریح کرد: بسیاری از صادرکنندگان در انجام فعل صادرات با مشکل مواجه می شوند که اتاق بازرگانی تلاش کرده دوره هایی را در راستای ارتقا دانش فعالان اقتصادی در این زمینه برگزار کند.

یوسفی گفت: در طی ۱۱ ماه ۹۲ دوره آموزشی در حوزه بازرگانی، مالیاتی، تامین اجتماعی و غیره با بهترین اساتید کشور برگزار شده است.

در حال حاضر ۷۵۰ نفر در استان گلستان دارای کارت بازرگانی هستند که ۱۹۵ فقره کارت در سال جاری صادر شده است.

وی با بیان اینکه شمار بسیاری از مسافران پرواز های ساری گلستانی هستند، بیان کرد: اعضای هیئت موسس ایجاد خط ایرلاین در گلستان تشکیل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان اینکه زیر ساخت های منطقه آزاد اینچه برون را باید دولت ایجاد کند، گفت: باید هر چه سریعتر سرمایه گذاری در این منطقه انجام شود زیرا بیشترین جهش را در توسعه اقتصادی استان و کشور به دنبال خواهد داشت.

یوسفی تاکید کرد: پیشرفت سایر استان ها در ابعاد مختلف به دلیل لابی قوی آنها بوده و یکی از عوامل عقب افتادگی استان عدم دارا بودن قدرت لابی گری در ابعاد کلان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتخابات اتاق بازرگانی آبادان باطل اعلام شد
  • ۸ جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شد
  • باطل شدن انتخابات اتاق بازرگانی آبادان
  • رشد بیش از ۲ برابری اعطای کارت بازرگانی در قزوین
  • اتاق بازرگانی قزوین نتوانست در حوزه تجارت خارجی فعال باشد
  • بسیاری از مسافران پروازهای ساری گلستانی هستند
  • صاحبان صنعت ارتباط خود را با نیروی کار افزایش دهند
  • صادرات البرز از یک میلیارد دلار عبور کرد
  • نرخ بیکاری چهارمحال و بختیاری کاهش محسوس ندارد
  • مجلس دوزادهم برای افزایش سقف منابع بانک‌های خراسان شمالی چاره‌اندیشی کند