Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این پیام که روز سه شنبه توسط معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر مزار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت شد، اظهارداشت که چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس فرصتی برای بازاندیشی در معارف دفاع مقدس، مجاهدت شهدا، ایثار جانبازان و صلابت آزادگانی است که از گرانبهاترین سرمایه زندگی خویش گذشتند تا حقانیت اسلام و انقلاب و عشق به ایران را به جهانیان نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

لَقَدْ نَصَرَکُمُ اللَّهُ فِی مَوَاطِنَ کَثِیرَةٍ

 در هفته دفاع مقدس، با پاسداشت مقام بلند شهیدان  به مرور لحظات  باشکوه از تاریخ ایران می‌نشینیم که درخشش این حماسه ملی، به نمادی از مقاومت و تسلیم‌ناپذیری برای همة آزادی خواهان جهان شد.

چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس فرصتی برای بازاندیشی در معارف دفاع مقدس، مجاهدت شهدا، ایثار جانبازان و صلابت آزادگانی است که از گرانبهاترین سرمایه زندگی خویش گذشتند تا حقانیت اسلام و انقلاب و عشق یه ایران را به جهانیان نشان دهند. هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی، آزادگی و جانفشانی ملتی است که با ایمان و عشق توانستند سال‌ها در برابر تهاجم و توطئه‌های دشمنان اسلام و ایران، مقاومت جانانه نمایند و پیروزی پرشکوه‏شان را در صفحه تاریخ ماندگار نمایند.

در جبهه‏های جهاد و مقاومت شهدا و ایثارگران راه حق‏طلبی، عدالت‏خواهی و آزادی را ترسیم کردند و با شهادت و ایثار خود، مفاهیم و ارزش‌های متعالی اسلامی را تعمیق و ترویج نمودند. آنها مشعلی فروزان و الگویی همیشگی برای جامعه خویش و همه جوامع اسلامی و انسان‌های آزادی‌خواه جهان هستند.

دفاع مقدس گنجینه‌های عظیمی را به ارمغان آورد که حضور سرداران شجاع و مردان برجسته در سنگر خدمت و جهاد از آن جمله هستند و ثمرة چهل سال ایستادگی و مقاومت، بصیرت روزافزون ملت شهیدپرور ایران در برابر هجمه دشمنان است. سردار شهید حاج‏قاسم سلیمانی از خیل دلیرمردانی بود که شجاعت و ایثارش در جبهه‌های حق علیه باطل و در نبرد با تکفیری‌ها و تروریست‌ها پیروزیهای درخشانی را خلق کرد.

حمایت‌ و قدرشناسی مردم از رشادت‌ها و فداکاری‌های مدافعین حرم که تا آخرین قطره خون خود در دفاع از حریم اهل بیت ایستادگی کردند و حضور آگاهانه و حماسی مردم در همه صحنه ها جلوه های شکوهمندی است که همواره  مشعل پرفروغ شهدا، را فروزان نگاه داشته است.

اینجانب با ارج نهادن به مقام والای همة شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس؛ این قهرمانان ملی و اسطوره‌های همیشه جاودان، از درگاه خداوند بزرگ برای تمامی ایثارگران و رزمندگان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان های نظام اسلامی تمامیت ارضی و حراست از میهن عزیزمان ایران ، توفیق رورافزون مسألت دارم.
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ایسنا/اردبیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

داور نوری در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مولفه امنیت و اقتدار، مهمترین مولفه و زیرساخت لازم برای پیشرفت و توسعه است و شهدای معظم با گذشتن از جان خویش، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را تضمین کردند و شرایط پیشرفت و توسعه کشور را فراهم کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل افزود: تجربه نشان داده است که امنیت نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است زیرا در طول سالیان بعد از انقلاب اسلامی، دسیسه‌ها و توطئه‌های معاندین نظام تنها از طریق فرهنگ ایثار و شهادت و جانفشانی سربازان نظام اسلامی ختنثی شده است و ایران اسلامی روز به روز قوی تر از گذشته به حیات خود ادامه داده است.

گفتنی است، در هفته برزگداشت شهدا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، معاونین ستاد استان و رؤسای شهرستانهای تابعه دیدارهای متعددی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام داده‌اند و این دیدارها تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید تله‌فیلم «حارس» در آذربایجان غربی با محوریت شهدا
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت بزرگی در قبال ایثارگران دارد
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • محفلی به نام و یاد شهدا در میبد
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • هرچه برای بزرگداشت شهدا کار کنیم، باز هم کم است ‌
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب