Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینفوگرافی | شناسنامه هواپیمای رزمی شکاری بمب افکن F-۴ (فانتوم) نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس را در سایز اصلی اینجا ببینید.

پایان پیام/717.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبستان

کلیدواژه: بمب افکن F ۴ اف ۴ نیروی هوایی ارتش جنگنده هفته دفاع مقدس نیروی هوایی هواپیما ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی ارتش اوکراین به پایتخت روسیه خنثی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، هم‌زمان با برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه، «سرگئی سوبیانین» شهردار مسکو، پایتخت روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور لحظاتی پیش چند پهپاد مهاجمِ اوکراینی در حال حرکت به سمت مسکو را رهگیری و منهدم کردند.

وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز نیروهای پدافند هوایی وزارت دفاع در منطقه شهری دوموددوو ۲ پهپاد در حال پرواز به سمت مسکو را خنثی کردند و بر اساس اطلاعات اولیه، هیچ خسارت یا تلفاتی در محل ریزش آوارها وجود نداشت.»

شهردار مسکو لحظاتی بعد در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: نیروهای دفاع هوایی وزارت دفاع در منطقه شهری رامنسکی حمله یک پهپاد را که به سمت مسکو در حال پرواز بود خنثی کردند.

وی همچنین با تایید خنثی شدن یک حمله پهپادی در شهر استوپینو گفت «طبق اطلاعات اولیه، در محل ریزش باقی‌مانده پهپادها هیچ خسارت یا جراحتی مشاهده نشده و متخصصان اورژانس در محل حادثه حضور دارند.»

در هفته‌های اخیر نیروهای اوکراینی تقریباً روزانه مناطق مرزی روسیه در استان های بلگورود، بریانسک، کورسک، ورونژ، روستوف و شبه جزیره کریمه را با هواپیماهای بدون سرنشین و موشک هدف قرار می دهند.

کد خبر 6056975

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بهترین جت‌های جنگنده نیروی هوایی ارتش ایالات متحده
  • ۵ نکته رازآمیز درباره خطرناک‌ترین هواپیمای بدون سرنشین جهان که نیروی هوایی آمریکا از آن استفاده کند
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • خبر خوش فرمانده پایگاه شهید لشگری مهرآباد از بازآماد انواع هواپیمای شکاری
  • رزمایش کره‌جنوبی برای مقابله با کره‌شمالی
  • ارتش روسیه کنترل یک شهر دیگر را به دست گرفت
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • حمله پهپادی ارتش اوکراین به پایتخت روسیه خنثی شد
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران