Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابش از برگزاری یادواره شهدای آبروی محله مسجد حضرت محمدرسول الله(ص) بندر آستارا خبر داد.

«وحید تابش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشت و اظهارکرد: یادواره شهدای آبروی محله مسجد حضرت محمدرسول الله(ص) آستارا با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت بین مردم به ویژه قشر جوان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بندر آستارا افزود: یادواره شهدای آبروی محله ساعت ۷ شب روز(چهارشنبه، ۲ مهر) در محوطه مسجد حضرت محمدرسول الله(ص) برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در این یادواره شهدا که به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و هفته دفاع مقدس برگزار می شود، پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت خواهد شد.

 

تابش با بیان اینکه حجت‌الاسلام «مجتبی‌ نورزاد» امام جمعه تالش سخنران این یادواره است، گفت: در این یادواره خلیل خوبکار مداحی می ‌کند.

 

مدیر مسئول کانون شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) بندر آستارا خاطرنشان کرد: در این مراسم خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدای محله مسجد محمدرسول الله(ص) و اقشار مختلف مردم حضور خواهند داشت.

 

تابش گفت: این مراسم به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام، امام جماعت مسجد، هیئت امنای مسجد، فرهنگی سپاه ناحیه، پایگاه بسیج شیهد شیارکار و هیئت عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برگزار می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادواره شهدای آبروی محله کانون شهدای گمنام دفاع مقدس یادواره شهدای آبروی محله محمدرسول الله ص برگزار می شود مسجد حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: تمثال شهدای این منطقه در خیابان‌های اصلی در راستای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی رهروان شهدا با عنوان «آخرین لحظه، اولین پیمان» که بیست‌ونهم اسفند سال جاری به‌همت کنگره شهدای خوراسگان و مشارکت شهرداری برگزار می‌شود، نصب شده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نقش شهدای هشت سال دفاع مقدس در زنده ماندن آرمان‌های انقلاب و تمامیت ارضی کشور بی‌بدیل بوده است، اظهار کرد: تمثال شهدای این منطقه در خیابان‌های اصلی در راستای برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی رهروان شهدا با عنوان «آخرین لحظه، اولین پیمان» که بیست‌ونهم اسفند سال جاری ساعت ۱۴:۰۰ به‌همت کنگره شهدای خوراسگان و مشارکت شهرداری برگزار می‌شود، نصب شده است.

وی افزود: نام منطقه خوراسگان به‌عنوان یکی از مناطق شهیدپرور نصف جهان زبانزد است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تاکید کرد: بیش از دو دهه است که همایش بزرگ پیاده‌روی رهروان شهدا از آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان به سمت گلستان شهدا برگزار شده، همچنین این برنامه در آخرین روز سال و در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و میثاقی مجدد با شهدا صورت می‌گیرد.

نظری‌پور با اشاره به برگزاری این ویژه برنامه با عنوان «آخرین لحظه، اولین پیمان» در بیست‌ونهم اسفند سال جاری گفت: با توجه به اینکه ایام پایانی سال جاری با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، این همایش پیاده‌روی که هر سال از ساعت ۰۵:۰۰ صبح آغاز می‌شد، با تغییراتی از ساعت ۱۴:۰۰ شروع می‌شود که با توجه به روزه‌دار بودن مشتاقان این برنامه، برای عزیمت به گلستان شهدا در دو بخش پیاده‌روی و در بخش دیگر برای انتقال دوستداران شهدا از اتوبوس استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه آخرین لحظه اولین پیمان، قدمتی حدود ۲۵ سال دارد، اضافه کرد: اتوبوس‌های تدارک دیده شده رأس ساعت ۱۵:۳۰ از درِ مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج به سمت گلستان شهدای اصفهان حرکت خواهد کرد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم خوراسگان در سال‌های دفاع مقدس پیکر شهدای خود را بر روی دست تا گلستان شهدا تشییع می‌کردند، به نیابت از آن حرکت ارزشمند مردم این منطقه این همایش را برگزار می‌کنند تا بار دیگر تداعی‌گر یاد و خاطره آن دوران باشد و در آخرین روز سال نخستین عهد و پیمان خود را برای شروع سال جدید با عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای والامقام خود رقم بزنند.

نظری‌پور با اشاره به حضور شهروندان شهیدپرور خوراسگان در این همایش پیاده‌روی و عطرافشانی و گل‌گذاری قبور مطهر شهدا گفت: این همایش با همکاری کنگره شهدای خوراسگان، بسیج خواهران و برادران خوراسگان و هیئت‌های مذهبی خوراسگان، کانون‌های فرهنگی مساجد و شهرداری این منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: از تمام شهروندان دعوت می‌شود تا به پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، در این ویژه برنامه معنوی شرکت کنند.

کد خبر 736805

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • سال آینده زمان برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه
  • کنگره ملی شهدای کرمانشاه مهرماه سال آینده برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • برنامه‌های کنگره ملی شهدای کرمانشاه با محوریت نسل جوان برگزار شود
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری