Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:58:18 GMT

۳ طرح درمانی در دزفول به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۴۸۲

۳ طرح درمانی در دزفول به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از این طرح‌ها که در راستای پنجمین آئین بهره‌برداری از پروژه‌های سلامت کشور با عنوان پویش ره سلامت به صورت ویدئوکنفرانس با حضور وزیر بهداشت در بیمارستان بزرگ دزفول برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول که امروز به بهره‌برداری رسید، شامل ۷۰ تخت اورژانس، ۶ تخت احیا، دو اتاق عمل و دو تخت دیالیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی قمیشی مرکز جامع بیماران خاص را دومین بخش افتتاح شده امروز عنوان کرد و افزود: این بخش شامل ۳۰ تخت مجهز است که به بیماران شمال خوزستان و استان‌های همجوار خدمت رسانی خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مرکز سوانح و سوختگی سومین طرحی است که امروز در بیمارستان بزرگ دزفول به بهره‌برداری رسید و این بخش دو اتاق عمل مجهز، چهار تخت آی. سی.یو و ۱۰ تخت ایزوله دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول اعتبار این سه طرح را ۳۰۰ میلیارد ریال برشمرد و گفت: زیربنای این طرح‌ها که حاصل تلاش عوامل دانشگاه علوم پزشکی دزفول است، ۶ هزار مترمربع است.

قمیشی با بیان اینکه طرح‌های درمانی متعددی با همکاری خیران، بنیاد علوی، بنیاد برکت و وزارت بهداشت در شهرستان دزفول در دست احداث هستند، تصریح کرد: تلاش می‌شود که این طرح‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری برسند تا خدماتی که زیبنده مردم است، در اختیار آنها قرار بگیرد.

وزیر بهداشت نیز در سخنان کوتاهی ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس و تبریک این ایام به مردم مقاوم شهرستان دزفول، اظهار کرد: مردم سرافراز دزفول در طول جنگ تحمیلی حتی یک روز خانه‌های خود را خالی نگذاشتند و صبورانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

سعید نمکی افزود: امیدوارم که بتوانیم در پاسخ به صبوری و مقاومت مردمان این خطه، گام‌های بزرگی را در راستای خدمت رسانی به آنها برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد افتتاح این طرح‌ها منشأ خیر و برکت برای مردم شهرستان دزفول باشد.

کد خبر 5030017

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افتتاح طرح های عمرانی شهرستان دزفول ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی بهره برداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد

تأسیسات و پروژه خط لوله ۱۴ اینچ فرآورده‌های نفتی تبریز - خوی - ارومیه با ظرفیت انتقال روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، پروژه ساخت خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌ نفتی با ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

این طرح در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا درآمده و هم‌اکنون به پیشرفت ۹۹.۲درصدی رسیده و در مرحله نهایی و آماده‌سازی به‌منظور تحویل به بهره‌بردار است.

طول این خط لوله در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر با طول انشعاب ۳۷ کیلومتر است. همچنین، تولید و تأمین کالا و تجهیزات به‌کاررفته در این پروژه به‌عهده شرکت‌های داخلی بوده است و زمینه اشتغال سالانه هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳