Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@06:28:01 GMT

عدم شفافیت مالی عجیب شرکت برج میلاد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۴۸۳

عدم شفافیت مالی عجیب شرکت برج میلاد

به گزارش خبرنگار مهر، بهاره آروین رییس کمیته شفافیت شورای شهر با اشاره به عدم انعکاس ۸۵ درصد درآمد هزینه‌های برج میلاد و واحدهای تابعه گفت: ۸۵ درصد درآمد هزینه های این واحد ردیفی در بودجه شهرداری و بودجه شرکتی خود ندارد و در قالب حسابهای فی مابین و اسناد هزینه انعکاس داده می شود.

وی عدم شفافیت این شرکت را عجیبی دانست و گفت: طی یک تفاهم نامه میان شهرداری و این شرکت درحالیکه ۸۵ درصد درآمد _ هزینه ها متعلق به شهرداری است و باید این مبلغ واریز به خزانه شود اما چون زمانبر است شهرداری به این شرکت اجازه می دهد راسا هزینه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آروین با اشاره به اینکه کمیته شفافیت دو سال است در این زمینه جلسه برگزار می کند گفت: وقتی می خواستیم برج میلاد را سامانه فایناس شهرداری متصل کنیم متوجه شدیم و ۱۵ درصد مابقی درآمد هزینه ها سال گذشته ۱۵ میلیارد بوده است، با این شرایط می توان برآورد که ۸۵ میلیارد این هزینه کردها شفاف نیست.

وی افزود: این درآمد باید به بودجه شهرداری تهران بیاید و این عدم شفافیت میلیاردی باید حل شود.

کد خبر 5030035 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: برج میلاد بهاره آروین تذکرات شورای شهر شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور ترافیک قوه قضاییه وضعیت راهها کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی با فروش دو هتل به مالکانش، قوانین مالی را دور زد؟

چلسی با فروش بازیکن و هتل، قوانین مالی را رعایت می‌کند.

طرفداری | مطابق گزارش مالی فصل 23-2022، چلسی برای رهایی از مشکلات قوانین PSR، دو هتل را بین شرکت‌های مالکانش جابه‌جا کرده است. 

به گزارش سم والاس از تلگراف؛ مالکان آمریکایی چلسی، هر دو هتلی که در نزدیکی استمفوردبریج قرار داشتند را به شرکتی دیگر که متعلق به خودشان است فروخته‌اند. این فروش باعث درآمد ۷۵.۶ میلیون پوندی شده است که به رعایت قوانین سود و پایداری مالی باشگاه کمک می‌کند. آبی‌ها در گزارش مالی که روز شنبه منتشر شد، اعلام کردند در دوره مالی منتهی به ژوئن سال گذشته، ۲۴۸.۵ میلیون پوند ضرر داشته‌اند. با احتساب فروش هتل‌ها و سایر موارد، باشگاه می‌گوید این ضررها پس از کسر مالیات به ۹۰.۱ میلیون پوند کاهش یافته است. این رقم برای ژوئن 2022، 121 میلیون پوند گزارش شده بود. 

چلسی همچنین اعلام کرد که از زمان خرید باشگاه توسط کنسرسیوم تاد بولی و بهداد اقبالی در سال ۲۰۲۲، مبلغ قابل توجه ۷۴۷.۸ میلیون پوند برای نقل و انتقالات هزینه کرده است. علاوه بر ضررها، باشگاه اعلام کرد که دستمزد بازیکنان در فصل گذشته به ۴۰۴ میلیون پوند افزایش یافته که دومین رقم هنگفت در لیگ برتر مسحوب می‌شود. از زمان انتشار این نتایج، باشگاه اعلام کرده است که برای خرید ۲۱ بازیکن دیگر ۴۵۴.۳ میلیون پوند هزینه کرده و ده بازیکن دیگر را فروخته است. باشگاه لندنی می‌گوید در دوره مالی منتهی به ژوئن ۲۰۲۳، با فروش بازیکنانی مانند کای هاورتس، متئو کواچیچ و تیمو ورنر، علاوه بر درآمد حاصل از فروش بازیکن، ۶۲.۹ میلیون پوند سود خالص داشته است. چلسی افزود که درآمد آن‌ها به بیش از 500 میلیون پوند افزایش یافته است. 

وعده تاد بولی: به زودی بر اساس چارچوب لیگ برتر دستمزد خواهیم داد

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • اختصاص یک درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • اختصاص ۱ درصد اعتبار شرکت‌های دولتی و بانک‌ها، موقعیت خوبی برای جهش هنر است
  • دولت امسال چقدر خرج دارد؟
  • تحقق درآمدی ۸۲ درصدی شهرداری اراک در سال ۱۴۰۲
  • لزوم مشارکت شرکت‌های بیمه در طرح‌های ایمن‌سازی معابر سطح شهر و جاده‌ای
  • مرتضی نائیجی در گفت و گو با قدس: شفافیت شرکت‌های دولتی به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی در دست دولت، به پایان رسید
  • سقوط درآمد بزرگترین بانک آمریکا
  • چلسی با فروش دو هتل به مالکانش، قوانین مالی را دور زد؟
  • پارسال درآمد‌های فولاد اکسین ۶۶ درصد رشد داشت