Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از هشت طرح عمرانی حوزه سلامت افزود: در آخرین پیگیری ها مقرر شد قرارگاه  خاتم الانبیا (ص) به عنوان پیمانکار، طرح را ازطریق تهاتر املاک پیش  ببرد.

وی با تاکید بر فعالسازی مجدد کارگاه این طرح ادامه داد: باید در پیوست بودجه سال ۱۴۰۰ منابع قابل قبولی برای تکمیل این بیمارستان پیش بینی کنیم چراکه با اعتبارات استانی نمی توان این سازه را بهره برداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان همچنین اضافه کرد: باتوجه به اینکه در آینده نزدیک بیمارستانی در استان افتتاح نمی شود بنابراین باید از ظرفیت های موجود استفاده کنیم وتعداد تخت های بیمارستانی را افزایش دهیم.

خادمی ادامه داد: هرچند ۷۰ تخت مراقبت های ویژه (آی سی یو) برایلرستان تامین شده اما بایستی برای مقابله با کرونا در پاییز و زمستان، ۳۰ تخت مراقبت های ویژه جدید در استان تجهیز شود.

وی تصریح کرد: همچنین مردم در برخی شهرهای استان به ویژه کوهدشت و نورآباد به دلیل نداشتن دستگاه های "ام آر آی" و "سی تی اسکن" مشکلات بسیاری دارند که باید در اجرای دستورهای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تامین این دستگاه ها تسریع شود.

 عملیات اجرایی بیمارستان ۵۱۵ تختخوابی خرم‌آباد سال ۹۵ در زمینی به مساحت بیش از ۵۸ هزار مترمربع  آغاز شده و در حالیکه قرار بود ۲ سال بعد بهره برداری شود اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هشت طرح عمرانی حوزه سلامت لرستان روز سه شنبه در قالب پویش سراسری "ره سلامت" با حضور ویدئوکنفرانسی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این طرح ها شامل فاز دوم توسعه اورژانس بیمارستان شهید رحیمی و فاز چهار دانشکده دندانپزشکی خرم آباد، کلینیک ویژه تخصصی دورود و بلوک زایمانی بیمارستان شهدای هفت تیر این شهرستان است.

همچنین مرکز تشخیص و غربالگری سرطان بیمارستان های شهید چمران بروجرد، امام خمینی (ره) کوهدشت، امام جعفرصادق (ع) الیگودرز و شهید رحیمی خرم آباد در این آیین بهره برداری شد.

این طرح ها در مساحت ۱۰ هزار و ۴۱۷ مترمربع با هزینه ۴۵ میلیارد و ۷۶۸ میلیون تومان افتتاح شدند.

برچسب‌ها دانشگاه های علوم پزشکی خرم آباد لرستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه های علوم پزشکی خرم آباد لرستان بهداشت و سلامت دانشگاه های علوم پزشکی خرم آباد لرستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور بهره برداری خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل سنندج برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

حسن عسکری در آخرین جلسه شورای اداری در شهرستان سنندج با تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خدا و عید نوروز، دستاوردهای امسال را مرهون تلاش و همراهی تمامی مسؤولین و کارکنان دانست و افزود: با همراهی ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، هیات نظارت و بازرسی تمامی فرآیندهای انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل منطبق بر راهبردهای مد نظر مقام معظم رهبری برگزار شد.

فرماندار سنندج از تعریف ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان به سنندج هزینه شده بود که بهره‌برداری رسید و برای تعریض ۱۴ کیلومتر از جاده سنندج به مریوان  ۴۴۰میلیارد تومان و ۱۲ کیلومتر از آزاد راه شمال جنوب در محدوده سراب قامیش سنندج ۳۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

عسکری از روکش و بهسازی ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر شهر سنندج توسط شهرداری خبر داد و خاطر نشان کرد: در سطح روستاهای شهرستان سنندج نیز ۱۸۰ هزار متر مربع سنگ فرش و آسفالت توسط بخشداری و بنیاد مسکن انجام شده است.

وی از بهره‌برداری از پست خط انتقال فوق توزیع سنندج با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در طول امسال آبرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و ۱۴ کیلومتر شبکه با عتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

عسکری بهره‌برداری از دو پارک روجیار و لاوان در شهر سنندج را اقدامی مناسب برای توسعه فضای سبز شهری برشمرد و گفت: تمامی ادارات با همکاری شهرداری در بحث زیباسازی شهری همکاری کنند.

فرماندار سنندج افزود: آبرسانی به اراضی پایاب سد قشلاق با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان و نیز آبرسانی به روستای کیلک با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از اقدامات خوب در سال ۱۴۰۲ بوده است.

حسن عسکری با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و مهانپذیر بودن استان کردستان و شهرستان سنندج از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای رضایت گردشگران تلاش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت چهارخطه شدن محور اهواز چذابه
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین به بهره برداری رسید
  • پروژه راه آهن خرم‌آباد تعطیل شد
  • آمادگی کامل سنندج برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شده است
  • انتصاب جدید در شرکت مترو تهران
  • سرپرست متروی تهران منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان نیایش خرم‌آباد تا سال ۱۴۰۴
  • سال آینده بهار حمل و نقل خواهد بود
  • بهره‌برداری همزمان از ۳ ایستگاه مترو در پایتخت