Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه را به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی منصوب کرد.

در حکم انتصاب غفاری آمده است:

نظر به سوابق علمی، تعهد و شایستگی جناب‌عالی، بر اساس ماده ۷ آئین‌نامه جشنواره بین‌المللی فارابی، به موجب این حکم به سمت دبیر "دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی" منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، شاهد برگزاری هر چه مطلوب‌تر جشنواره باشیم.

تندرستی و توفیق روزافزون شما را در ارتقای حوزه علوم انسانی و اسلامی کشور از درگاه ایزد منان خواهانم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری وزیر علوم فارابی وزارت علوم منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری جشنواره بین المللی فارابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباس حسین نژاد دبیر جشنواره طنز و رسانه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی عباس حسین‌نژاد را به‌عنوان دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه منصوب کرد.

مشروح این‌حکم به این‌ترتیب است:

«انتظار می‌رود با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مشارکت حداکثری اهالی رسانه و فضای مجازی در حوزه طنز را در این دوره رقم بزنید.

محمد مهدی اسماعیلی در اختتامیه هفتمین دوره این جشنواره عنوان کرد که گل آقا دوران طلایی طنز کشور است و ملی شدن جشنواره طنز پهلو ضروری‌ست و وزارت فرهنگ آماده حمایت ویژه از طنز پردازی و هنرمندان است و فومن مرکز طنز کشور خواهد بود.»

حسین‌نژاد ضمن دعوت از تمامی طنزپردازان برای شرکت در این رویداد ملی، گفت که برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری هشتمین دوره جشنواره ملی طنز و رسانه (طنز پهلو)، یادمان مرحوم کیومرث صابری فومنی، انجام شده و اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر فومن زادگاه گل‌آقا برگزار خواهد شد.

کد خبر 6057287 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ارسال اثر از ۲۰ کشور به «پنج»/ ادعای دبیر درباره درجه‌بندی رویداد
  • ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین‌المللی «پنج»
  • «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد
  • ارسال فیلم کوتاه از ۲۰ کشور جهان به جشنواره بین المللی فیلم و عکس «پنج»
  • توسعه زیرساخت‌های پرورشی، فرهنگی و علمی در مدارس استان بوشهر
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • عباس حسین نژاد دبیر جشنواره طنز و رسانه شد
  • مشاور بین‌الملل سازمان امور دانشجویان منصوب شد
  • دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به ایستگاه پایانی رسید
  • لزوم تدوین سند هوش مصنوعی در کشور