Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت : یکی از مدیران بانک‌های خوزستان به دلیل اجراء نکردن مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی، به یک‌سال انفصال از خدمت محکوم شد. - اخبار استانها -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های قوه قضائیه مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران مشروع، تولیدکنندگان و فراهم سازی زمینه مناسب جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید، ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری خوزستان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف این ستاد در رفع موانع رونق تولید و ایجاد اشتغال افزود: مصوبات این ستاد ضمانت قانونی دارد و همه ادارات ، سازمان‌ها و مدیران مکلف به اجرای مصوبات این ستاد هستند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان: با مدیران متخلف استان خوزستان با قاطعیت برخورد می‌شود

مرادی: برخی مجموعه ها در کشور به جای "عدالت خواهی" به "عدالت خواری" روی آوردند فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان منصوب شد

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: اخیراً یکی از مدیران بانک‌های استان علیرغم ابلاغ مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و تذکر حضوری، از اجرای مصوبه این ستاد ممانعت کرده که در این باره با اعلام جرم از سوی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و صدور کیفرخواست در شعبه دادگاه بدوی ، این مدیر خاطی به یکسال انفصال از خدمت محکوم شد.

وی در ادامه ضمن تشکر از تمامی ادارات و سازمان‌ها در همراهی و همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و همچنین مدیرانی که اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند اظهار داشت: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان برای همگان لازم الاجراست و قانونگذار برای تخطی از مصوبات این ستاد انفصال از خدمت در نظر گرفته است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در صورت هرگونه تخلف و جرم در زمینه اقتصاد مقاومتی، دستگاه قضایی استان قاطعانه ورود و اجرای قانون خواهد کرد.

انتهای پیام/341/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای مصوبات اخیر جلسه شورای فرهنگ عمومی در نوروز

به گزارش خبرگزاری مهر، در نامه علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به مدیران کل استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آمده است: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی و تقارن ماه رمضان با تعطیلات به پیوست تصویر مصوبه هشتصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در تاریخ هشتم اسفندماه ۱۴۰۲ در خصوص برنامه‌های فرهنگی و معنوی ماه رمضان ۱۴۰۳ در تقارن با تعطیلات و سفرهای نوروزی ارسال می‌شو، پیگیری‌ها و اهتمام لازم برای اجرای مفاد آن به ویژه موارد ذیل را به عمل آورده و از نتیجه اقدامات این معاونت مطلع کنند.

۱- فعال شدن دستگاه‌های فرهنگی اجتماعی برای تأمین اوقات فراغت شهروندان در تعطیلات نوروزی و برنامه ریزی اماکن و نهادهای فرهنگی هنری به ویژه شهرداری‌ها در رویدادسازی شهری متناسب با ماه مبارک رمضان.

۲- راه اندازی پویش شهر ما روزه دار است و اطلاع‌رسانی از طریق نصب در مراکز اقامتی و پذیرایی مجاز به ارائه خدمات و مبادی ورودی شهرها و استان‌ها به منظور افزایش مسئولیت مومنانه شهروندان و مسافران نوروزی

۳- ایجاد امکان تفریح دید و بازدید و تنوع بخشی به فعالیت‌های معنوی مساجد و بقاع متبرکه که در فاصله زمانی افطار تا سحر.

۴- متناسب‌سازی فضاها و واحدهای مجاز پذیرایی و خدماتی با حجم تقاضای گردشگری (مسافر) براساس تصمیم و تدبیر استانداران و ستادهای خدمات سفر استان، مساعدت پلیس اماکن فراجا و ابلاغ آن برای اجرا به دستگاه‌های ذی ربط.

۵- رعایت متقابل شأن میزبان و مسافران نوروزی معذور از روزه داری و اطلاع‌رسانی رسمی واحدهای ارائه خدمات به مسافران (تفکیک از منظر عمومی شهر) از طریق الزام اماکن خدماتی مجاز به نصب اعلان ویژه مسافران نوروزی» در ورودی.

۶- اجرای ابلاغیه وزارت کشور و شورای پاسداشت زبان فارسی در خصوص فارسی‌نویسی تبلیغات گردشگری خصوصاً اسامی شهرها و سایر خدمات و محتوای گردشگری داخلی

اجرای سایر ابلاغیه‌های ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در خصوص سفرهای نوروزی.

لازم به ذکر است مصوبه مذکور در ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز مطرح و تصمیمات اجرایی مرتبط با آن اتخاذ شود.

کد خبر 6058303 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های لرزان تیم‌های لیگ برتری/ برکناری ۷ سرمربی ناکام قعرنشین
  • اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اولویت کاری استانداری آذربایجان‌شرقی
  • ضرورت اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی کشور در ایام نوروز
  • آیت الله جوادی آملی: اقتصاد مقاومتی با بانک ربوی ممکن نیست / پیشنهاد 81 سال پیش فداییان اسلام: بهترین شخص برای وزارت اقتصاد یک بقال با ایمان است
  • ضرورت اجرای مصوبات اخیر جلسه شورای فرهنگ عمومی در نوروز
  • معرفی ۳۰۰ متخلف به تعزیرات حکومتی مازندران
  • اقتصاد دریا محور، اولویت برنامه های سال آینده هرمزگان
  • هرمزگان به تامین کننده ۴۰ درصد موز کشور تبدیل خواهد شد
  • دورخیز هرمزگانی‌ها برای ‌پرورش ۴۰ درصد موز‌ ایران
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی براهتمام مدیران به حل مشکلات مردم