Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جواد ششگلانی ریاست هیات فوتبال استان از یعقوب مهدی زاده مدیر عامل و مالک باشگاه محتشم تجلیل به عمل آورد.

در این دیدار حاج جواد ششگلانی با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از زحمات ‌ مهدی زاده تقدیر و قدردانی کرد.

‌ ششگلانی: کار تیم محتشم ستودنی است/ منتظر خبرهای خوب از این تیم هستیم

‌ ریاست هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی کار تیم محتشم در صعود به لیگ دسته 2 را قابل تقدیر دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌وی گفت: باشگاه محتشم در طول فصل تیمی بدون حاشیه بوده و با نتایج خوب خود نشان داد که از مدیریت قوی و کادر و بازیکنان شایسته‌ای بهره می‌برد.

‌ سردار ششگلانی افزود: شرایط در لیگ 2 کاملا متفاوت بوده و حالا تیم محتشم بیشتر زیر ذره‌بین است و اولین اقدام مدیران این باشگاه دوری از حاشیه‌ها بوده و نباید اجازه دهند حاشیه‌سازان به این تیم ضربه زند.

‌ وی گفت: امیدوارم محتشم تیم خوبی را امسال بسته و شاهد ادامه موفقیت‌های این تیم باشیم و روزی محتشم را در لیگ دسته یک و لیگ برتر ببینیم و منتظر خبرهای خوب از این تیم هستیم.

‌ ششگلانی گفت: هیات فوتبال استان ضمن قدردانی از زحمات باشگاه محشتم در اعتلای فوتبال تبریز، آماده هر گونه حمایتی از این تیم شایسته است.

مهدی‌زاده: موفقیت محتشم به فوتبال تبریز تعلق دارد

 ‌ مالک باشگاه محتشم تبریز گفت: موفقیت این باشگاه در صعود به لیگ دسته 2 به تمام فوتبال تبریز تعلق دارد.

‌ مهدی‌زاده در دیدار با حاج جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان گفت: در باشگاه محتشم اصولی داریم و هیچ وقت این اصول و پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و نظم و انضباط تیمی را فدای مصلحت نکردیم و این یکی از رموز موفقیت این باشگاه است.

وی گفت: برای حضور در لیگ دسته 2 کشور هم برنامه داشته و تلاش می کنیم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال تبریز باشیم.

مهدی‌زاده افزود: موفقیت در صعود از لیگ 3 ، تنها مربوط به باشگاه محتشم نبوده و به همه فوتبال تبریز تعلق دارد و من از هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی و خصوصا ریاست محترم جناب آقای حاج جواد ششگلانی نهایت تشکر را دارم که در این راه سخت و پر فراز و نشیب همراه و پیشیبان ما بودند.

تقیون: محتشم شخصیت صعود را داشت

 مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گفت: باشگاه محتشم تبریز شخصیت صعود را داشته و به آنچه مستحق بود، دست یافت.

محمدرضا تقیون در جلسه تقدیر از مدیر عامل باشگاه محتشم تبریز که با حضور سردار ششگلانی در هیات فوتبال استان برگزار شد، گفت: باشگاه محتشم علاوه بر نتایج خوب، از تیم پشتیبانی و مجرب مدیریتی برخوردار بوده و فدراسیون فوتبال از تعامل و همکاری این باشگاه نهایت رضایت را داشته و تیم محتشم تبریز می‌تواند در لیگ‌های پایین‌تر الگو یک باشگاه موفق برای سایر تیم‌ها باشد.

وی گفت: هیات فوتبال استان هم نهایت تشکر را بابت تعامل این باشگاه با هیات را داشته و باید یک تبریک هم به مهندس مهدی‌زاده بگویم که مدیران بدون حاشیه‌ای در این مجموعه را گرد هم آورده و باشگاه محتشم شخصیت صعود از لیگ دسته 3 را داشته و به آنچه استحقاق داشت، دست یافت.

تقیون در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: هیات فوتبال همیشه حامی فوتبال استان و مدیران دلسوز این منطقه بود و هر حمایتی که لازم باشد از تیم محتشم در مسابقات لیگ دسته 2 کشور صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال آذربایجان شرقی تبریز لیگ برتر فارس تبریز ششگلانی مهدی زاده تقیون محتشم تبریز هیات فوتبال استان فوتبال تبریز جواد ششگلانی محتشم تبریز تیم محتشم لیگ دسته 2 مهدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر مسابقات درون اردویی ووشو آذربایجان شرقی معرفی شدند

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری مسابقات درون اردویی تیم استان افزود: مسابقات درون اردویی ووشو ساندا آذربایجان شرقی در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان صبح جمعه از ساعت ۱۰ در خانه ووشو استان برگزار شد و نفرات فیکس اوزان‌های مختلف به ترتیب ذیل مشخص و معرفی شدند؛

۴۸- کیلوگرم

حدیثه سادات آهسته از شبستر

۵۲- کیلوگرم فاطمه ممشلی از تبریز

۵۶- کیلوگرم پریسا هاشمی از شبستر

۶۰- کیلوگرم فاطمه دنیا خواه از شبستر

۶۵- کیلوگرم معصومه عبدلی از تبریز

۷۵- کیلوگرم سحر حیدروند از شبستر

رئیس هیأت ووشو استان عنوان کرد: همچنین مسابقات انتخابی درون اردویی ووشو استان در رده سنی بزرگسالان آقایان از ساعت ۱۴ در خانه ووشو استان برگزار شد که نفرات فیکس اوزان‌های مختلف به ترتیب ذیل مشخص و معرفی شدند؛

۵۲- کیلوگرم آرش حاجی وند از مرند

۵۶- کیلوگرم مسعود انصاری از تبریز - امیر عادلی از تبریز

۶۰- کیلوگرم وحید سلیمانی از تبریز

۶۵- کیلوگرم امیر مختاری از تبریز

۷۰- کیلوگرم امیررضا یگانه از تبریز

۷۵- کیلوگرم امین ناصری فر از اهر - مهدی راهنما کوران از عجب شیر

۸۰- کیلوگرم میلاد جهانی از اهر

۸۵- کیلوگرم مسعود بشیری از اهر

۹۰- کیلوگرم میلاد علیزاده از هشترود

۹۰+ کیلوگرم حسین رضاپور از جلفا - عارف سعیدی از تبریز

گفتنی است، مسابقات انتخابی کشوری بانوان در شهر تهران و آقایان در شهر مشهد برگزار خواهد شد.

کد خبر 6076270

دیگر خبرها

  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز
  • حضور بدمینتون کاران آذربایجان شرقی در مسابقات آسیای میانه
  • نفرات برتر مسابقات درون اردویی ووشو آذربایجان شرقی معرفی شدند