Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم انصاری فرد بیان کرد که مسعود شجاعی او را تشویق کرد تا به آ.اک برود.

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم آاک یونان صحبت هایی را در مورد انتقالش به پرسپولیس عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت «نوا» یونان، کریم انصاری فرد، مهاجم جدید آ.اک در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرد که مسعود شجاعی برای آمدنش به آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اک او را تشویق کرد.

انصاری فرد گفت:

همچنان که همه می دانند مسعود دوست نزدیک من است. او بازیکن بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد.همیشه برای او بهترین ها را آرزو می کنم. او اکنون در ایران حضور دارد.

او افزود:

وقتی می خواستم آاک را انتخاب کنم با او صحبت کردم. او همه چیز درباره آ.اک را برایم تعریف کرد. چیزهای خیلی خوب را از آاک به من گفت. برای من اهمیت زیادی داشت چیزهایی را از بازیکنی بشنوم که تجربه حضور در آاک را داشت. هر چیزی که مسعود درباره آاک گفت همه خوب بود.

او درباره اینکه می خواهد مانند شجاعی قهرمانی را تجربه کند، گفت:

بدون شک من هم مثل هر بازیکنی می خواهد قهرمانی را تجربه کنم. این دلیل حضورم در آاک است. من به اینجا برای گذراندن تعطیلات یا خوش گذرانی نیامدم. هدف من موفقی تیم و رسیدن به قهرمانی است. این تنها دلیلی است که من به اینجا آمدم و با قهرمانی خوشحال می شوم.

مهاجم ایرانی ادامه داد:

همیشه به دنبال پیروزی هستم. همیشه به دنبال فتح بیشترین قهرمانی ها هستم. من به همراه همبازی هایم تلاش می کنیم تا هواداران آاک را خوشحال کنیم. خوشحالم جزئی از خانواده بزرگ آاک هستم.

 

بیشتر بخوانید

پانتولیکوس 0-2 آ اک آتن / حضور 80 دقیقه‌ای کریم انصاری فرد در هفته نخست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس

روایت زیر از کتاب «الاختصاص» منتشر می‌شود.

امام موسی کاظم علیه السلام:

لَیس مِنّا مَن لَم یُحاسِبْ نَفْسَهُ فی کُلِّ یَومٍ ، فإنْ عَمِلَ خَیرا اسْتَزادَ اللّه َ مِنهُ وحَمِدَ اللّه َ علَیهِ ، و إنْ عَمِلَ شَیئا شَرّا اسْتَغْفَرَ اللّه َو تابَ إلَیهِ

از ما نیست کسی که هر روز به حساب خود رسیدگی نکند و ببیند که اگر کار نیکی انجام داده است از خداوند توفیق انجام بیشتر آن را بخواهد و خدا را بر آن سپاس گوید و اگر کار بدی انجام داده است از خدا آمرزش بخواهد و توبه کند.

الاختصاص : ۲۶

دیگر خبرها

  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • احیا و بازسازی ۵۰ قنات قدیمی در شهر باشت
  • حدیث روز | تشویق به محاسبه نفس
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین