Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نمکی، روز سه شنبه در پنجمین آیین رونمایی از پروژه‌های وزارت بهداشت تحت عنوان «پویش ره سلامت» که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، از همت و بلندنظری مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت: امروز مفتخریم در پنجمین مرحله پویش ره سلامت، شاهد افتتاح پروژه‌هایی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت در کشور، تصریح کرد: درود می‌فرستم به همه شهدای این سرزمین که باعث افتخار کشور و نظام هستند.

وزیر بهداشت با ابراز امیدواری از اینکه هر چه زودتر بر کرونا غلبه کنیم تا بتوانیم به صورت حضوری شاهد افتتاح پروژه‌های وزارت بهداشت باشم، گفت: موج دوم کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، اما متاسفانه به دلیل عدم رعایت برخی پروتکل‌های بهداشتی، گرفتار موج سوم این بیماری در برخی از نقاط کشور هستیم.

نمکی افزود: همکاران من در نظام سلامت بیش از این نیازمند همکاری و همراهی هستند.

کد خبر 5030033

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسن آنفلوانزا سیما سادات لاری آمار کرونا سازمان غذا و دارو پروتکل های بهداشتی دیابت بیمارستان تغذیه سعید نمکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی علیرضا زالی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت در نشست امضای تفاهم نامه همکاری با مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت، گفت: افزایش بار بیماری‌های مزمن و صعب العلاج و  تبعیت نکردن بیماران از درمان پس از ترخیص، از جمله چالش‌های نظام سلامت در ایران است که علاوه بر پیامد‌هایی نظیر بستری مجدد و مراجعات برنامه ریزی نشده به اورژانس ها، هزینه هنگفتی را به بیمار و نظام سلامت تحمیل می‌ کند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: معاونت پرستاری در راستای پاسخ به این نیاز، واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار را پس از یک دوره طرح آزمایشی، در سال ۱۴۰۱ در بیمارستان‌های سراسر کشور راه اندازی کرد که در حال حاضر، به پیگیری پس از ترخیص بیماران مبتلا به ۱۱ بیماری مزمن و صعب العلاج می‌پردازند.

 عبادی درباره هدف از واگذاری طرح تحقیقاتی به مرکز تحقیقات بیمه سلامت گفت: هدف از انجام این طرح تحقیقاتی، تعیین میزان صرفه جویی ریالی ناشی از تاثیر مداخله واحد‌های آموزش و پیگیری بیمار بر شاخص‌های بستری مجدد، رضایتمندی بیماران و مراجعات غیرضروری به اورژانس بیمارستان است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت امضای این تفاهم‌نامه را گامی مهم برای ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت در ایران دانست و گفت: در این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه‌های مختلفی از جمله طراحی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های علمی پیش‌بینی شده است.


این تفاهم نامه با هدف ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و بهینه‌سازی نظام سلامت به امضای  عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت و محمد عفت پناه سرپرست مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت رسید.

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • ۲۷ میلیون نفر دیگر وارد برنامه سلامت خانواده می شوند
  • تاثیرگذاری ایران در پیشرفت سلامت کشور‌های دیگر
  • دکتر مرندی، چهره مؤثر در حوزه بهداشت و درمان کشور
  • بیش از ۲۷ میلیون نفر ، زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده
  • ۲۷ میلیون نفر زیر پوشش برنامه ملی سلامت خانواده
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • اهدای دستگاه الکتروکاردیوگراف به مرکز بهداشت تایباد