Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@05:56:15 GMT

راه اندازی طرح‌های بهداشتی درمانی در ۴ استان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۶۵۲

‍‍‍‍‍‍

پنجمین پویش "ره سلامت" با راه اندازی طرح‌های بهداشتی درمانی در ۴ استان آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی امروز به صورت تصویری (ویدیو کنفرانس) ۲۳ طرح بهداشتی درمانی استان‌های کرمانشاه، لرستان و خوزستان را افتتاح کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
در طرح پویش ره سلامت که از هفته دولت آغاز شده است ۱۴۰۰ طرح تا ۱۲ فروردین سال آینده با شعار «تداوم توسعه، همگام با مهار کرونا» به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: وزارت بهداشت ، راه اندازی ، طرح های سلامت ، پویش ، ره سلامت ، دکتر نمکی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزارت بهداشت راه اندازی طرح های سلامت پویش ره سلامت دکتر نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد

 میثم سعیدی، مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار عمل سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری وزارت صمت، شهرداری تهران و اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.

او با اشاره به اینکه این پویش تا ۲۱ تیر ماه روز جهانی بدون پلاستیک ادامه خواهد داشت، افزود: این پویش در راستای عملی شدن ماده ۳ آیین نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی راه اندازی شده است و خوشبختانه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پیوستن به این پویش و حتی راه اندازی آن با ما همفکری و تبادل نظر داشتند.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: شعار امسال هفته پاک نیز به دلیل اهمیت مساله پلاستیک‌ها و نقش بسیار مخرب آن در طبیعت، تهدید تنوع زیستی و آثر زیان بار آن در زندگی بشر، «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است و این پویش برای دستیابی هر چه سریع‌تر به هدف مهم کاهش مصرف پلاستیک راه اندازی گردید.

وی به مسئولیت اجتماعی تمامی بنگاه‌های اقتصادی در خصوص کاهش مصرف پلاستیک اشاره کرد و افزود: ما از تمامی بنگاه‌های خرد و کلان درخواست می‌کنیم تا برای حفظ سلامت عمومی جامعه مردم و مخاطبان خود را به استفاده هرچه کمتر از کیسه‌های پلاستیکی ترغیب کنند تا آینده روشنتری در انتظار محیط زیست کشورمان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد