Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا سودانی مدیر شهرداری منطقه ۶ اهواز گفت: بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر از جمله مطالبات به حق شهروندان است و این شهرداری با عنایت به برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم با هدف رفاه و آسایش شهروندان، کاهش سوانح رانندگی و همچنین حذف ناهمواری تمامی خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را با حفظ اولویت لکه گیری و آسفالت می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشت: شهرداری منطقه ۶ درصدد است تا با اجرای این گونه اقدامات و فعالیت‌ها بهسازی فضا‌ها و زیرساخت‌های شهری و خدمات رسانی بهتر به شهروندان را انجام دهد.

سودانی در پایان تصریح کرد: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه گیری است که مورد توجه مسئولان منطقه است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسفالت معابر خدمات شهری لکه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرات کارشناسان «قبل از اجرای پروژه‌ها» مدنظر قرار گیرد/ شهرداری در مواجهه با منتقدان از خود سعه‌صدر نشان دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با تبریک فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، بر استفاده حداکثری از ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: امیدواریم خداوند متعال توفیق بهره‌مندی هر چه بیشتر از سفره پرفیض الهی را در ماه مبارک رمضان به همه ما عطا فرماید.

امام جمعه سمنان با تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام افزود: کمک کریمانه به نیازمندان و مستمندان یکی از ویژگی‌های برجسته آن امام همام است که باید از آن الگوبرداری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در ادامه با اشاره به وسعت وظایف و ماموریت‌های شهرداری سمنان اظهار کرد: اولویت‌بندی پروژه‌ها با توجه به حجم فعالیت‌های شهرداری باید بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مدیران شهرداری سمنان باید زمینه طرح دغدغه‌ها و ایده‌های شهروندان را فراهم کنند تصریح کرد: اگر قبل از اجرای هر طرح‌ یا برنامه، نظرات صاحب‌نظران و شهروندان دریافت و مطالعات کارشناسی کافی در مورد هر موضوعی انجام شود، کیفیت کارها ارتقا خواهد یافت و شاهد طرح انتقاداتی از سوی برخی افراد نخواهیم بود.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اهمیت پیشبرد امور شهری با استفاده از نظرات کارشناسان ادامه داد: بعنوان مثال اگر در مورد پروژه استراحتگاه ورودی غربی سمنان فقط یک نفر تصمیم گرفته باشد و نظرات کارشناسان لحاظ نشده باشد، قطعا می‌توان گفت این کار از ابتدا ایراد داشته و نباید انجام می‌شده، چراکه برای این کار هم ظرفیت شورا وجود دارد و هم شهرداری از کارشناسان فراوانی برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی بررسی هزینه و فایده طرح ها و پروژه‌های مدیریت شهری را امری لازم و ضروری دانست و گفت: شهردار محترم و مدیران شهرداری سمنان باید در برخورد با منتقدان، سعه‌صدر داشته باشند و منتقدان را دشمن نشمارند، هرچند ممکن است ادبیات برخی افراد مورد پسند نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر بررسی صبورانه پیشنهادات و انتقادات شهروندان گفت: شهرداری باید شهروندان را نسبت به مسائل و پروژه‌های شهر اقناع کند چراکه شهردار و نیز اعضای شورای شهر باید در خصوص هر طرح و برنامه‌ای به شهروندان پاسخگو باشند.

وی با یادآوری طرح ها و پروژه‌های اجرا شده در شهر سمنان در ادوار گذشته اظهار کرد: همانطور که برخی طرح‌های پیشین شهرداری، امروز همچنان مورد سوال شهروندان قرار دارد و گاهی اوقات مباحثی پیرامون اعمال نظر شخص یا گروهی در خصوص آنها مطرح می‌شود، در آینده نیز در مورد پروژه‌های اخیر شهرداری سمنان قضاوت خواهد شد لذا باید پاسخگوی هدررفت احتمالی سرمایه ها و نیز خون مطهر شهدا باشیم.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: اینکه گفته شود چون بودجه داریم فلان پروژه را اجرایی کردیم پذیرفتنی نیست چراکه منابع کشور محدود است و تمام پروژه‌ها باید با رعایت اولویت‌ها اجرایی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی خودداری از اقدامات تشریفاتی را یکی دیگر از ضرورت‌های مورد انتظار در شهرداری سمنان دانست و افزود: اگر هرکس در هر اداره‌ای طرح یا برنامه‌ای را صرفا برای دیده شدن انجام دهد منابع کشور اتلاف خواهد شد لذا افراد در هر جایگاهی باید در هزینه‌کرد منابع به وجدان خود رجوع کنند و خداوند متعال، مردم و نظام را مدنظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری بی‌انضباطی برخی شهرداری‌ها در انجام پروژه‌های عمرانی گفت: در دوره‌ای شاهد آن بودیم که شهردار یک شهری به یکباره تصمیم می‌گرفت پیاده‌روها را سنگ فرش کند یا در آنها نیمکت قرار دهد اما شهردارِ بعد از او تمام آنها را به دلیل نداشتن مبانی کارشناسی جمع‌آوری می‌کرد یا یک شهردار، خرید آهن آلات و تجهیزات مورد نیاز پروژه ها را از سایر شهرها انجام می‌داد که البته تمام این کارها مورد سوال قرار گرفت!

امام جمعه سمنان با تقدیر از اقدامات و پروژه‌های کارشناسی و ماندگار ادوار پیشین و کنونی شهرداری سمنان اظهار کرد: تلاش مسئولان و کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر در اجرای این‌گونه پروژه‌ها ارزشمند است چراکه مشکل شهروندان را رفع می‌کند.


وی در بخش پایانی سخنان خود با تشریح یکی از روش‌های انتقال پیام در قرآن کریم گفت: قرآن گاهی مفاهیم و موضوعات معنوی را با استفاده از اجسام و مادیات به انسان متذکر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: بعنوان مثال قرآن کریم «تقوا» را بهترینِ لباس‌ها معرفی می‌کند و یا در آیه ۹ سوره مبارکه فاطر در خصوص زنده شدن پس از مرگ می‌فرماید «وَاللَّهُ الَّذِی أَرْسَلَ الرِّیَاحَ فَتُثِیرُ سَحَابًا فَسُقْنَاهُ إِلَیٰ بَلَدٍ مَیِّتٍ فَأَحْیَیْنَا بِهِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا ۚ کَذَٰلِکَ النُّشُورُ» و خداست آنکه بادها را بفرستد که ابرها را بر می‌انگیزد و آن ابر را ما به شهر و دیار مرده برانیم و به بارانش زمین را پس از مرگ زنده گردانیم. حشر و نشر مردگان هم در قیامت همین گونه است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان، تحول و دگرگونی طبیعت از زمستان به بهار را یکی از آیات پرودگار عنوان کرد و گفت: زندگی فرصتی است که خداوند به انسان عطا فرموده که این فرصت برای مسئولان و دست‌اندرکاران به معنای فرصت خدمت به مردم است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه خدمت به مردم ذخیره ارزشمندی برای آخرت انسان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: سال پرخیر و برکتی را برای ملت بزرگ ایران و مردم استان و شهرستان سمنان آرزو داریم و امیدواریم در این سال زمینه‌های مشارکت مردم در امر اقتصاد و جهش تولید بویژه در شهرداری سمنان فراهم شود.

- در ابتدای این دیدار آقایان حسین موسوی شهردار سمنان و مجید نظری و عباس طالب بیدختی اعضای شورای اسلامی شهر سمنان به تشریح برنامه‌ها، اقدامات و پروژه‌های مدیریت شهری سمنان پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888285

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در هر سه شب فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تبریز
  • آسفالت معابر فرعی پر‌تردد در دستور کار شهرداری کرمان
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • نظرات کارشناسان «قبل از اجرای پروژه‌ها» مدنظر قرار گیرد/ شهرداری در مواجهه با منتقدان از خود سعه‌صدر نشان دهد
  • اصلاح روشنایی و آسفالت مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سمنان
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت