Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@01:07:47 GMT

آزادی ۱۰۰ محکوم مالی از زندان در نیمه اول امسال

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۷۲۱

آزادی ۱۰۰ محکوم مالی از زندان در نیمه اول امسال

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، از آزادی ۱۰۰ محکوم مالی از زندان در نیمه اول امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز (اول مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا ۳۱ شهریورماه تعداد ۱۰۰ محکوم جرایم غیرعمد مالی با بدهی بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند که در این میان ۹۶ میلیارد ریال گذشت شکات، ۳ میلیارد ریال آورده محکومان، ۵۱ میلیارد ریال قبولی اعسار و مابقی در قالب بیمه خودرو و غیره توسط ستاد دیه پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جشن گلریزان امسال ۲۶ میلیارد ریال کمک‌های نقدی توسط خیران استان آن هم در شرایط کرونایی و برگزار نشدن جشن گلریزان به صورت اجتماعی جمع‌آوری شده که مبلغ قابل توجهی است.

این مسئول ادامه داد: این کمک‌ها نسبت به مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است که جا دارد از همه افراد خیر و نوع‌دوست تشکر و قدردانی کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مردم نوع‌دوست و خیر استان در طول سال برای کمک به آزادی زندانیان مالی پیش‌قدم هستند، خاطرنشان کرد: در همین راستا با کمک یک خیر در شهرستان سلطانیه با کمک ۱۵۰ میلیون ریالی زمینه آزادی ۲ محکوم جرایم غیرعمد مالی از زندانی را فراهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان آزادی زندانیان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با تلاش اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف و مسئولین اداره زندان شهرستان آمل، با اعلام گذشت از سوی اولیای دم، یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل، فرصت زندگی دوباره‌ای یافت.

عباس پوریانی افزود: با توجه به تاکیدات و نگاه ویژه ریاست قوه قضائیه به تحقق مصالحه در پرونده‌های قضائی، با همکاری، همدلی و هم‌افزایی معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان، رئیس حوزه قضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل و مسئولین ذیربط اداره کل زندان‌های مازندران، یک زندانی محکوم به قصاص با اعلام رضایت و گذشت اولیای دم، از دار مجازات رهایی یافته و به آغوش خانواده خود بازگشت.

رئیس کل دادگستری مازندران، حصول صلح و سازش در پرونده‌های قضایی را عملی خداپسندانه و بسیار ضروری توصیف کرد و با بیان اینکه صلح، بخشایش و گذشت، باید در کشور نهادینه شود، افزود: نتایج مثبت این اقدام مهم، بسیار ارزنده بوده و بر کسی، پوشیده نیست.

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • حماس: آزادی اسرای فلسطینی اولویت اصلی است
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند
  • آزادی ۱۷۸ زندانی محکومان مالی در کهگیلویه و بویراحمد