Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@17:33:02 GMT

تلاش ستاره جدید لیورپول برای آنفیلدی شدن

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۷۶۹

تلاش ستاره جدید لیورپول برای آنفیلدی شدن

دیوگو جوتا خرید جدید لیورپول با انتشار پیامی در اینستاگرام درخشش فابینیو ستاره برزیلی لیورپول در مقابل چلسی را به او تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، دیوگو جوتا خرید جدید لیورپول که یک جوان 18ساله پرتغالی است با انتشار پیامی در اینستاگرام درخشش فابینیو ستاره برزیلی لیورپول را در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل چلسی به او تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیوگو جوتا که ملی‌پوش پرتغالی است این هفته در روز شنبه رسماً با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند از ولوز به لیورپول پیوست و شاهد پیروزی تیم جدیدش بر چلسی بود که با نتیجه 2-0 بدست آمد.

 

با اینکه هر دو گل لیورپول توسط سادیو مانه به ثمر رسید ولی فابینیو ستاره برزیلی لیورپول یکی از بهترین بازیکنان این میدان بود. فابینیو که به دلیل مصدومیت جو گومز و جوئل ماتیپ توسط یورگن کلوپ در خط دفاعی به کار گرفته شده بود آنقدر خوب بازی کرد که در انتهای مسابقه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

دیوگو جوتا با حضور در صفحه اینستاگرامی فابینیو درخشش او در این بازی را تبریک گفت.

 

 

فابینیو با انتشار دو عکس از بازی مقابل چلسی نوشته بود: " بازی عالی‌ای بود بچه‌ها. برد بزرگی داشتیم".

 

 

دیوگو جوتا هم زیر پست اینستاگرامی فابینیو نوشت: " عجب بازی‌ای برادر". این اولین بار است که دیوگو جوتا در شبکه‌های اجتماعی با هم تیمی‌های آینده خود تعامل می‌کند. به نظر می‌رسد جوان پرتغالی قصد دارد هر چه سریع‌تر خود را به عنوان یکی از بازیکنان لیورپول مطرح کرده و در رختکن این تیم مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید

فصل فاجعه‌بار رومئو لاویا زودتر از موعد پایان یافت

طرفداری | رومئو لاویا در تابستان گذشته نامی بود که در رسانه‌های انگلیسی بسیار مطرح می‌شد چرا که چلسی و لیورپول بر سر جذب او وارد دوئل نقل و انتقالاتی شدند. در نهایت این هافبک جوان بلژیکی با 58 میلیون پوند از ساوتهمپتون راهی استمفوردبریج شد.

اگرچه اولین فصل رومئو لاویا در چلسی یک کابوس تمام‌عیار بود. لاویا در نیم‌فصل نخست به علت آسیب‌دیدگی مچ پا و سپس دوران آماده‌سازی پس از آن غایب بود. این هافبک 20 ساله در هفته 19 لیگ برتر انگلیس بالاخره برای چلسی به مدت 32 دقیقه به‌عنوان بازیکن تعویضی بازی کرد که در پایان همان بازی با مصدومیت همسترینگ روبه‌رو شد. 

با اعلام وب‌سایت چلسی، پس از بررسی‌های دقیق کادر پزشکی، رومئو لاویا به علت مشکلات جدی در ریکاوری از آسیب‌دیدگی همسترینگ و ران، تا پایان فصل 24-2023 دور از میادین خواهد بود و ادامه فصل جاری را از دست داد. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • درخشش ستاره خارجی استقلال در تیم ملی؛ ماشاریپوف و هنر گلسازی!
  • با گل ستاره چلسی: صعود اوکراین به یورو 2024
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم