Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@21:19:57 GMT

شرایط صعود پرسپولیس با قانون جدید AFC +جدول

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۸۳۵

شرایط صعود پرسپولیس با قانون جدید AFC +جدول

شرایط امتیازی ۲ تیم پرسپولیس ایران و شارجه امارات یکسان و صحبت در خصوص احتمالات صعود یکی از این ۲ تیم به دور بعدی است.


به گزارش جنوب نیوز، شکست پرسپولیس در بازی شب گذشته مقابل الدحیل شرایط گروه سرخپوشان را در وضعیت پیچیده ای قرار داده است.

اگر فرض بر این باشد التعاون عربستان موفق به شکست الدحیل قطر نشود، الدحیل صعود می‌کند و دومین تیم صعود کننده گروه C از میان پرسپولیس یا شارجه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین مسابقات در صورت برابر بودن امتیاز ۲ تیم یا بیشتر در جدول، بازی رو در روی آنها تکلیف تیم صعود کننده را مشخص می‌کند، اما در صورتی که بازی‌های رو در رو مساوی باشد، تفاضل گل تعیین کننده است.

با توجه به قوانین قبلی AFC مبنی بر گل زده در خانه حریف، این تصور وجود دارد که پرسپولیس در صورت تساوی بدون گل یا یک-یک، به دلیل تساوی ۲-۲ در امارات، بالاتر از شارجه راهی مرحله بعدی می‌شود، اما این قانون تغییر کرده است.

با توجه به متمرکز برگزار شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه غرب) در قطر، AFC قانون گل زده در خانه حریف را حذف کرده و تفاضل گل تعیین کننده است. بنابراین پرسپولیس برای صعود، فقط باید به فکر پیروزی مقابل شارجه باشد.

هرچند جدول AFC هنوز تفاضل گل را لحاظ نکرده است.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول

هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش مشرق، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده ای از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

نام محصول وزن قیمت / تومان
تخم مرغ زرده طلایی ۳۰ عددی ۱۱۴٫۱۲۰
تخم مرغ درشت کارتن ۱۸۰ عددی ۶۴۰٫۰۰۰
تخم‌مرغ زرده طلایی ۲۰ عددی ۹۵٫۶۰۰
تخم مرغ دو زرده ترخون بانو ۶عددی ۱۰۵٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۵۰ عددی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۳۰عددی ۵۹۹٫۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!