Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان درباره این طرح ها به ایرنا گفت: مرکز آزمون الکترونیک این دانشگاه با زیربنای ۵۷۰ مترمربع و اعتبار هزینه شده ۱۰ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

نوید دانایی خاطرنشان کرد: طرح  توسعه مرکز آزمون الکترونیک در ساختمان ستاد قدیمی دانشگاه علوم پزشکی استان با هدف برگزاری آزمون های الکترونیک به صورت درون‌دانشگاهی، کشوری و بین‌المللی طراحی و ساخته شده است و دارای استانداردهای لازم برای برگزاری آزمون های بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به افتتاح طرح خیرساز درمانی در شهر سمنان بیان کرد: کلینیک آموزشی- درمانی توانبخشی سالمندی به همت خیران حاج هادی و فرهاد فامیلی در ساختمان قدیمی مرکز بهداشت فامیلی به مساحت ۴۰۰  مترمربع و اعتبار هزینه شده ۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی به دیگر طرح افتتاحی امروز اشاره و اضافه کرد: گام نهایی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با زیربنای ۲۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در بلوار ۱۷ شهریور سمنان افتتاح شد.

حق‌دوست در سفری یکروزه به سمنان علاوه بر افتتاح این طرح ها، از چند طرح آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بازدید می کند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بیش از ۲ هزار دانشجو دارد که در ۲ رشته مقطع کاردانی، ۱۸ رشته مقطع کارشناسی، ۱۰ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۲ رشته مقطع پزشکی عمومی، پنج رشته مقطع دکتری و پنج رشته دستیاری تحصیل می کنند.

هشت دانشکده ، ۶ بیمارستان و مراکز درمانی و آموزشی در شهرستان های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان  زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان قرار دارد.

برچسب‌ها سلامت سمنان افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت سمنان افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت سلامت سمنان افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان رشته مقطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، صبح پنجشنبه با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گرمسار در قالب سفر دولت سیزدهم به استان سمنان دو باب خانه بهداشت افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمسار درباره جزئیات این طرح بیان کرد: این خانه‌های بهداشت در زمینی به مساحت ۱۰۰ متر مربع با اعتبار هر خانه ۱۲ میلیارد ریال افتتاح شد.

بهرام قدس افزود: تمام خدمات بهداشتی و درمانی به خانوار تحت پوشش این مناطق ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشک عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6081801

دیگر خبرها

  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان