Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:07:35 GMT

۱۸ میلیارد تومان زکات در زنجان جمع‌آوری‌شده است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۸۵۱

۱۸ میلیارد تومان زکات در زنجان جمع‌آوری‌شده است

به گزارش مهر به نقل از کمیته امداد زنجان هدایت صفری گفت: امسال ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات واجب و مستحبی جمع‌آوری‌شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۴۴ درصد رشد داشته است.‌

وی اظهار کرد: زکات جمع‌آوری‌شده در استان برای کمک به تأمین جهیزیه، پرداخت هزینه‌های درمانی، کمک‌های موردی، ساخت مسکن و سرویس بهداشتی برای نیازمندان و ساخت، مرمت و بهسازی پروژه عام‌المنفعه در روستاها هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، تعداد روستاهای پرداخت‌کننده زکات در استان زنجان را ۶۶۱ روستا اعلام کرد و گفت: در سال گذشته ۳۸ پروژه از محل زکات اجراشده است که چهار مورد آن مربوط به شهرستان زنجان و در زمینه ساخت مسجد بوده است.

صفری تاکید کرد: همه ساله نیمی از زکات بالقوه استان مربوط در شهرستان خدابنده می‌شود.

کد خبر 5029962

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد زنجان زکات ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا توهین به پیامبر کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این روز اجرا خواهد شد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدعلی بیرانوند؛ فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان بیان کرد: برای روز ارتش برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده که اهم این برنامه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه، غبارروبی مزار شهداست.

وی از تجدید میثاق دوباره با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در همین راستا دیداری با نماینده ولی فقیه برگزار و انجام شده که هدف ما از این کار تجدید بیعت دوباره با رهبری است.

فرمانده تیپ 216 زرهی ارتش زنجان از افتتاح چندین پروژه عمرانی هم خبر داد و افزود: افتتاح و بازآماد تعدادی از تسلیحات نظامی در این دهه اجرا خواهد شد. انواع مسابقات فرهنگی و ورزشی بین نیروهای مسلح استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • جمع آوری ۴۴ میلیارد تومان زکات فطریه در لرستان
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • افتتاح چند پروژه عمرانی توسط ارتش زنجان
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان