Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@20:21:08 GMT

هدفمندسازی توزیع نهاده های طیور+سند

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۸۸۰

هدفمندسازی توزیع نهاده های طیور+سند

بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد که در راستای هدفمندی توزیع نهاده های تولید کنندگان گوشت مرغ و تخم مرغ هدفمند شود.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد که در راستای هدفمندی توزیع نهاده ها بین تولید کنندگان گوشت مرغ توزیع نهاده را هدفمند کند و میان تولید گوشت مرغ و تخم مرغ و دریافت نهاده ها رابطه برقرار کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اهم مباحث و مصوبات کارگروه تنظیم بازار آمده است: وزارت جهاد کشاورزی در راستای توزیع هدفمند نهاده ها و جلوگیری از هدر رفت منابع ارزی کشور، اقدامات لازم را برای برقراری تعادل بین میزان نهاده های دریافتی و میزان تولید توسط واحد های تولیدی گوشت مرغ و تخم مرغ در سامانه بازرگاه در اسرع وقت پیش بینی و عملیاتی نماید.

برچسب ها: نهاده های طیور ، ستاد تنظیم بازار ، وزارت جهاد کشاورزی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KD4

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نهاده های طیور ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی توزیع نهاده تنظیم بازار نهاده ها گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته، در روز‌های آتی حجم گسترده‌ای از گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی برای تنظیم بازار در سکو‌های تنظیم بازار استان توزیع خواهد شد.   وی در خصوص آخرین وضعیت تأمین مرغ بازار نوروزی اعلام کرد: جوجه‌ریزی استان در سال گذشته نسبت به کل استان‌های کشور رتبه سوم را کسب کرده که ۳۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به اینکه اکنون در زمینه تأمین گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، یادآور شد: ماهانه ۱۲۰ تن تولید گوشت مرغ در استان است و در شب عید مشکلی در تامین آن نداشتیم.   شاه‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر وضعیت بازار در استان یزد گفت: تمامی دستگاه‌های نظارتی مکلف هستند با تمام توان در خصوص کنترل قیمت اقلام در بازار اقدامات لازم را انجام دهند تا با کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا و جلوگیری از تخلفات احتمالی از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری شود.   وی در پایان گفت: اقلام اساسی تنظیم بازار شامل مرغ، گوشت، برنج، میوه شب عید، آرد و شکر به طور کامل تأمین و توزیع شهرستانی آنها نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۷۲ هزار تن کود شیمیایی در گیلان
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • تشریح برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برای تحقق شعار سال
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز وارد استان بوشهر شده و در حال توزیع است
  • افزایش ۳۰ درصدی جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ در لرستان