Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@03:33:55 GMT

آلوس شاید به اروپا بازگردد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۷۹۸۹۲

آلوس شاید به اروپا بازگردد

به گزارش خبرگزاری فارس، «دنی آلوس» در سن 37 سالگی دلش برای بازی در فوتبال اروپا تنگ شده است. این بازیکن با خبرهای که انتشارمی یابد، بی میل نیست به فعالیت در تیمی از قاره سبز ادامه دهد.

در این ارتباط «برونو آندراده»، ورزشی نویس مطرح برزیل عنوان کرد ستاره مسن برزیلیان از جو و عملکرد تیم کنونی اش ناراضی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو آماده است در صورت دریافت پیشنهادی خوب به اروپا بازگردد.

این در حالیست به تازگی وی به خاطر شرکت در یک پارتی شبانه به همراه دوستانش مورد انتقاد در شبکه های مجازی به خاطر عدم رعایت قوانین کرونایی قرار گرفت.

آلوس در اروپا برای تیم های سویا، بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن بازی کرده است. وی از یک سال قبل عضو سائوپائولو است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اروپا برزیل فوتبال مدافع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و سپاهان در حالی برگزار شد که محمدرضا زنوزی تماشای این بازی را رایگان اعلام کرد و هواداران تراکتور نیز حضوری تاریخی در این بازی داشتند و علاوه بر سکوها، تمام نقاط دیگر استادیوم و حتی خارج از آن را نیز به تسخیر خود درآوردند.

این در حالی است که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال، رایگان اعلام کردن بلیت بازی غیرقانونی است و به همین دلیل تراکتور از بازی بعدی مجبور شد بهای بلیت را 30 هزار تومان اعلام کند که این عدد هم تراکتور را صاحب ارزانترین بلیت لیگ برتر ایران می‌کند.

با این حال حضور بیش از حد ظرفیت ورزشگاه توسط هواداران تراکتور به خاطر رایگان شدن بازی، واکنش کمیته انضباطی را به دنبال داشته است: باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد