Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- استقلال روز چهارشنبه و در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و در صورت پیروزی در این بازی به مرحله بعدصعود می‌کند.

 آبی پوشان تهران که به تازگی با الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه مساوی رسیده‌اند، در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه به مصاف الاهلی عربستان، صدرنشین گروه اول می‌روند و در صورت پیروزی در این بازی به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید نامجو مطلق در حالی تیمش را برای این بازی آماده می‌کند که می‌تواند علی کریمی، ستاره خط میانی‌اش را از ابتدای بازی در اختیار داشته باشد و از این نظر خیال وی راحت است.

کریمی که با تاخیر زیاد به اردوی آبی پوشان در قطر ملحق شد، به دلیل دوری از تمرینات گروهی مقابل الشرطه در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در نیمه دوم جانشین فرشید باقری شد.

دیدار دو تیم استقلال و الاهلی از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه دوم مهر در دوحه برگزار می‌شود و صعود الاهلی با ۶ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعدی قطعی است.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۷۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کد خبر 6085854

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است