Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس بانوان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: ورزش حرفه‌ای آسیب‌دیدگی دارد و دوندگان کوهستان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. - اخبار ورزشی -

مهین گرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به برخی موارد مطرح شده مبنی بر آسیب‌دیدگی جدی دوندگان کوهستان اظهار داشت: ورزش در سطح حرفه‌ای آسیب دیدگی دارد و هر رشته ورزشی آسیب‌دیدگی خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سنگ‌نوردی، کوهنوردی، هیمالیانوردی و دوی کوهستان آسیب خاص خودش را دارد و وقتی یک رشته به صورت جهانی فعالیت می‌کند و علاقمندی مردم زیاد باشد، مجبوریم برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

وی درخصوص برگزاری اردوهای تیم ملی سنگ‌نوردی بویژه برای دارابیان و رکابی که برای به دست آوردن سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو تمرین می‌کنند، گفت: اردوهای سنگ‌نوردی را برای ورزشکاران برگزار خواهیم کرد. برنامه‌های آموزشی را تا جایی‌که پروتکل‌های بهداشتی به ما اجازه می‌داد، برگزار کردیم و مسابقات دوی کوهستان را نیز به صورت نیمه متمرکز برگزار کردیم. در عین حال باید مسابقات سنگنوردی را باید برگزار کنیم، چون وقتی مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک انجام می‌شود، بازیکنان ما باید از حق و حضور خودشان دفاع کنند. به هر روی محیا دارابیان تمرینات خود را در استان زنجان انجام می‌دهد و الناز رکابی نیز تمرین می‌کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی درباره نشست تخصصی با مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان گفت: همکارانم در این نشست‌ها دیدگاه‌های متفاوتی ارائه می‌دهند و معاون توسعه ورزش بانوان و مدیران کل خود نظرات کارشناسی می‌دهند که به ما خط و مشی می‌دهد و ما مطالب گفته شده را در فدراسیون بومی سازی می کنیم که قطعا خیلی راهبردی است.

مکاتبه ساکی با فرهادی‌زاد برای حل مشکل ملی‌پوش دوچرخه‌سواری/ وعده شیوایی برای کسب مدال کبدی در بازی‌های ساحلی آسیایی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کوهنوردی کوهنوردی آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند

ایسنا/مازندران مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب ۸ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط ورزشکاران این استان درسال گذشته خبر داد.

علی رجبی وندچالی درحاشیه جلسه بررسی حضور ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک پاریس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت، این سهمیه‌ها در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تیراندازی کسب شده است.

وی افزود: به کسب سهمیه‌های دیگر توسط ورزشکاران مازندرانی در رشته های دیگر نیز درسال جاری و در مسابقات مهم پیش رو آسیایی و جهانی امیدواری زیادی هست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، با اشاره به توانمندی و قابلیت‌های بالای ورزشکاران این استان در دوره‌های گذشته المپیک گفت، ورزشکاران این استان همواره حضور دائمی در کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و حتی پارالمپیک داشتند و نیمی از مدال‌های کسب شده در رشته‌های مختلف ورزشی توسط ورزشکاران مازندرانی بوده است.

رجبی ادامه داد، المپیک و پارالمپیک گل کار ورزش است و برای تحقق اهداف باید برای قبل از المپیک، حین و بعد المپیک برنامه ریزی دقیق صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه درسال گذشته مازندران در ورزش قهرمانی عملکرد قابل قبولی داشته است، تصریح کرد: در سال گذشته ورزشکاران مازندرانی درمجموع  ۳۱۵ نشان طلا، نقره و برنز به همراه تیم‌های ملی در مسابقات رسمی بین المللی،  آسیایی و جهانی کسب کردند.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران ادامه داد، با توجه به اینکه وضعیت حضور ورزشکاران در برخی رشته‌های ورزشی مشخص نشده، همه مسئولان باید برای افزایش سهمیه المپیک ورزشکاران مازندرانی تلاش کنند.

رجبی تاکید کرد: برای ایجاد آرامش ورزشکاران المپیکی، هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان و مسئولان ستاد با پیگیری‌های مستمر دغدغه ورزشکاران را کاهش دهند.

وی، با اشاره به اینکه مردم ما به ورزش دلخوش هستند، اضافه کرد: با پای کار بودن هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان و جریان سازی برای رویداد المپیک فضای استان المپیکی و ورزشی خواهد شد.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، حمایت و همراهی با ورزشکاران آنان را در مسیر کسب افتخار پرانگیزه‌تر می‌کند وانتظار هست که همه‌ی مسئولان در سطح استان و شهرستان‌ها پیگیر وضعیت المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • ورزشکاران مازندرانی ۸ سهیمه المپیک پاریس را کسب کردند
  • ورزش‌ پهلوانی نماد مقاومت است
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • قلب رئال ایستاد: مصدومیت ستاره همه‌کاره! (عکس)
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • رفع یبوست با ۳ حرکت ورزشی ساده