Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا که با مسائل مختلف اعم از همه گیری کروناویروس، روابط سرد بین کشورش و چین و تهدیدات مربوط به کره شمالی همزمان با یک کمپین پر تب و تاب مربوط به انتخابات ریاست جمهوری دست و پنجه نرم می‌کند، قصد دارد یک سخنرانی از پیش ضبط شده را در مجموع عمومی سازمان ایراد کرده و طی این سخنرانی "پیامی قدرتمند به چین" بفرستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به خبرنگاران گفت، برای چین که نخستین موارد ابتلای به کووید-۱۹ در آنجا گزارش شد "پیامی قدرتمند" خواهد داشت، هر چند که توضیحات بیشتری درباره این سخنرانی خود که قرار است امروز سه شنبه انجام شود، نداد.

دولت دونالد ترامپ به حزب کمونیست چین از بابت مسائلی نظیر "مدیریت شیوع بیماری کووید-۱۹، مداخله انتخاباتی، جاسوسی در آمریکا و گسترش نفوذ در جهان" حمله کرده است.

ترامپ در سازمان ملل چندان محبوب نیست و سخنرانی امسال او در زمانی قرار است انجام شود که اعضای سازمان ملل موضع تدافعی در قبال واشنگتن دارند.

کاخ سفید جزئیاتی درباره سخنرانی ترامپ مطرح نکرده اما انتظار می‌رود که وی در این سخنرانی توافق اخیر میان اسرائیل و امارات و بحرین بر سر عادی سازی روابط را برجسته سازد.

او همچنین احتمالا از کارهای دیگری همچون واسطه شدن برای برقراری همکاری اقتصادی میان صربستان و کوزوو و تحت فشار قرار دادن کشورهای ناتو برای برآورده کردن تعهد صرف دو درصد از تولید ناخالص داخلی خود برای بودجه نظامی، تعریف خواهد کرد.

او همچنین ممکن است صحبتهایی نیز در قبال کره شمالی و رهبرش کیم جونگ اون مطرح کند. در سال ۲۰۱۷ ترامپ به سازمان ملل گفت "پیام صلح" در قبال کره شمالی دارد اما بعدا گفت اگر آمریکا مجبور به دفاع از خودش در برابر کیم جونگ اون شود "ما گزینه‌ای بجز نابودی کامل کره شمالی نخواهیم داشت".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ سازمان ملل سازمان ملل کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده آب اسک سنگین است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورهای، آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل محمد شهر تا گرمدره، محور شهریار – تهران در برخی مقاطع و آزادراه ساوه – تهران محدوده‌های دهشاد و احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.

محور خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد - کوهدشت و آزادراه خرم آباد - پل زال انجام می‌شود.

کد خبر 6085011 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • رویکرد متناقض آمریکا در قبال مساله فلسطین
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • اشک‌های نماینده مالت و رئیس شورای امنیت از سخنان نماینده فلسطین درباره رنج‌های غزه + فیلم
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد