Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از اروند، متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

در آغازین روزهای هفته دفاع مقدس، خرمشهر قهرمان، چهره ای با ایمان، نیکوکار، دلسوز، و پر تلاش را که از سرمایه های انسانی و معنوی این خطه بود، از دست داد.
مرحوم حاج عبدالعزیز سلیمانی فر، بازرگانی خوشنام و خدوم از دوران جوانی در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مردم خرمشهر و مستضعفان قرار داشت و از خود الگویی درخشان و اسوه ای حسنه، بر جای نهاد و نشان داد که در هر شرایط و موقعیت زمانی و مکانی می توان برای خدا و مخلصانه و سلامت فعالیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با زندگی ایثارگرانه، نشان داد که در هر زمان، عمل صالح چیست و چگونه می توان به آن عمل کرد.
او با افتخار زیست و با افتخار به دیدار معبود شتافت و فرجامی نیک برای خود رقم زد.
فقدان این شخصیت نیکوکار و با تقوا و متدین ضایعه ای است بزرگ، که جبران آن تلاش بسیاری از مردم نیکوکار و اهالی مؤمن و متعهد خرمشهر، در هر جا که هستند، طلب می کند.
اینجانب با اندوه بسیار این ضایعه غم انگیز را به خانواده محترم ایشان و به مردم خرمشهر و اقشار محروم و نیز همکارانش، تسلیت عرض می کنم.

اسماعیل زمانی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

46

کد خبر 1435136

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • اوج گیری رطوبت در اروند
  • علیرضا مولایی عضو هیئت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون شد