Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع جدید چلسی می گوید آنچه که هر روز به او انگیزه می دهد، گرسنگی و عطش بالا برای کسب پیروزی و بالا بردن جام قهرمانی است. 

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی ابراز امیدواری کرد که بتواند در جام جهانی بعدی نیز تیم ملی کشورش را همراهی کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، سیلوای 35 ساله چندی پیش و پس از هشت فصل حضور در پاری سن ژرمن، طی انتقالی آزاد به چلسی پیوست و فوتبالش را در باشگاه لندنی ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیاگو سیلوا در سال آخر حضورش در پاری سن ژرمن به تیمش در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد اما در آنجا با شکست در مقابل بایرن مونیخ نتوانست با قهرمانی در اروپا باشگاه فرانسوی را ترک کند و حالا به دنبال جاه طلبی های جدیدی در پیراهن آبی های لندن است. سیلوای 35 ساله که در سال 2008 اولین بازی ملی اش را برای تیم ملی برزیل انجام داده است، 89 بازی ملی در کارنامه اش دارد و می خواهد در رقابت های جام جهانی 2022 قطر سلسائو را همراهی کند. او اظهار داشت: 

آن چه که هر روز به من انگیزه می دهد، گرسنگی و عطش بالا برای کسب پیروزی و قهرمانی در عناوینی است که در دسترس دارم. وقتی به لیگ برتر انگلیس ملحق شدم، هدفم قهرمانی در این رقابت ها بود و من مطمئن هستم که با چلسی برای رسیدن به این هدف خواهیم جنگید. تیم ما بسیار قدرتمند است و مربی فوق العاده ای روی نیمکت داریم. من در چلسی هستم تا از هر راهی که می توانم به تیمم کمک کنم که به اهدافش برسد. این چیزی است که به من انگیزه می دهد: ورود به زمین بازی و پیروز شدن، برنده شدن و رسیدن به هدف های موجود. من به چیزی جز این فکر نمی کنم. 

سیلوا در ادامه گفت: 

همانطور که پیش از این نیز گفتم، چشم انداز بازی در جام جهانی 2022 نیز، واقعا به من انگیزه می دهد. من در آن زمان حدودا 38 سال خواهم داشت و انگیزه زیادی دارم که برای این رقابت ها روی فرم مناسبی باشم. من پیش از این تلاش هایم را برای تحقق بخشیدن به این اتفاق شروع کردم و چلسی نیز فرصت فوق العاده ای در اختیارم قرار داده است که در بالاترین سطح ممکن بازی کنم. آنچه چلسی به من ارائه می دهد و البته عضویت در این پروژه بزرگ، مایه خوشحالی و انگیزه بالای من است و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم سال خاصی را سپری کنیم. 

همچنین بخوانید:

ایستگاه تاکتیک | تیاگو سیلوا و نقشی که می تواند در تفکرات فرانک لمپارد ایفا کند  تیاگو سیلوا به تمرینات چلسی اضافه شد / عکس

ویلیان خطاب به تیاگو سیلوا: اگر می دانستم به چلسی می پیوندی، همانجا می ماندم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انگیزه می دهد تیاگو سیلوا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباسی که توانسته علیرغم جوانی فرصت خوبی در جمع شاگردان مسعود شجاعی برای خود شکل دهد، با اشاره به بازی حساسی که مقابل مس سونگون دارند، از انگیزه‌های این تیم برای دستیابی به صعود و حضور در مراحل بالاتر می‌گوید.

عباسی درباره بازی این هفته تیمش در جام حذفی مقابل مس سونگون گفت: تنها چهار گام دیگر به پایان جام حذفی مانده است. ما در مرحله قبل خوشبختانه توانستیم استقلال خوزستان را شکست دهیم. اکنون نیز مقابل حریفی قابل احترام بازی داریم و می‌خواهیم با تمام انگیزه و توان از این مرحله نیز عبور کنیم.

وی ادامه داد: مسلما رقبای لیگ یکی از انگیزه بیشتری برای موفقیت در این جام برخوردار هستند. فصل گذشته بدشانس بودیم و در مرحله نیمه نهایی حذف شدیم و می‌توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. اکنون می‌خواهیم یک بار دیگر این مسیر را با انگیزه بیشتری دنبال کنیم و هدف بزرگی را در ذهن داریم.

هافبک تاثیرگذار و جوان هوادار با اشاره به حضور مسعود شجاعی در این تیم گفت: اتفاقا یکی از امیدواری‌های ما برای موفقیت در ادامه مسیر حضور آقای شجاعی است. قطعا اتفاقات خوبی در انتظار ما خواهد بود و امیدواریم برابر تیم مس سونگون به نتیجه خوبی دست پیدا کرده و با حضور در مرحله بعدی یک گام دیگر به فینال نزدیک‌تر شویم. قطعا هوادار انگیزه زیادی برای این جام دارد و همانطور که گفتم فصل گذشته تا نیمه نهایی آمدیم و متاسفانه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم و نتوانستیم راهی فینال شویم و اینبار باید با قدرت و انگیزه بیشتری برای رسیدن به هدف تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)
  • واکنش احساسی تیاگو سیلوا به شکست چلسی مقابل منچسترسیتی / عکس
  • برناردو جبران کرد: لطفا من را عفو کنید! (عکس)‏
  • گل برناردو سیلوا به چلسی (منچسترسیتی 1-0 چلسی)