Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌های گرت بیل درباره اینکه تاتنهام چطور موفق شد در رقابت با منچستریونایتد برای جذب ستاره ولزی پیروز شود توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های گرت بیل درباره اینکه تاتنهام چطور موفق شد در رقابت برای جذب گرت بیل از دیگران پیشی بگیرد و با پیروزی بر باشگاه هایی مثل منچستریونایتد ستاره ولزی را جذب کند توضیحاتی ارائه کرد و گفت علت اصلی این بوده که تاتنهام زودتر از سایر رقبا دست به کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از مدتها شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده گرت بیل ستاره ولزی او سرانجام امسال تابستان رئال مادرید را ترک کرده و راهی تیم سابقش تاتنهام شد. در گذشته از لیگ آمریکا، لیگ چین، منچستریونایتد و تاتنهام به عنوان مقاصد احتمال بیل یاد می شد ولی امسال تابستان رقابت اصلی بر سر او بین تاتنهام و منچستریونایتد بود.

 

 

جاناتان برنات مدیر برنامه‌های بیل در این باره گفت: " اولین بار دنیل لوی رئیس تاتنهام با من صحبت می‌کرد که این موضوع مطرح شد. وقتی من انتقال گرت به تاتنهام را مطرح کردم او استقبال کرد. کل ماجرا اینطور اتفاق افتاد. هیچ جادویی در کار نبود. صحبتهای طولانی ما در نهایت به نتیجه رسید. دنیل لوی مدتها بود که قصد داشت گرت بیل را برگرداند. اما همیشه اتفاقی می افتاد که او نتواند راهی لندن شود ولی این بار همه چیز درست شد تا این انتقال انجام شود. علت اینکه تاتنهام موفق شد این بود که زودتر از بقیه دست به کار شد".

 

مدیر برنامه‌های گرت بیل در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال بازگشت بیل به رئال در آینده گفت: " امیدوارم در تاتنهام عشق او به فوتبال زنده شود و بتواند در حد توانش بازی کند. همه چیز به او بستگی دارد. گرت نیازی به اثبات خودش ندارد و به نظر من بیشتر از هر لژیونر بریتانیایی خودش را ثابت کرده. به نظر من شرایط او در اینجا خوب است".

 

 

تاتنهام گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام گرت بیل رئال مادرید مدیر برنامه گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی و در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس فصل 2016/17، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. این بازی تماشایی و پرگل نهایتا با نتیجه 4-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی پوشان جواز صعود به فینال رقابت ها را کسب کنند. ویلیان (2)، ادن هازارد و نمانیا ماتیچ گل های چلسی را در این مسابقه به ثمر رساندند. دو گل تاتنهام در این دیدار نیز توسط هری کین و دله آلی به ثمر رسید.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد